آئودی e-tron GT – منجنیق الکتریکی Automagazin.sk

[ad_1]

تمام جزئیات روی بدن کاربردی است. به عنوان مثال، دریچه های تهویه در سپر جلو، هوا را برای خنک کردن ترمزها، ناودان در گلگیرهای جلو، سقف باریک در اتصال عقب به گلگیرهای عظیم عقب به دیفیوزر عظیم، که به نوبه خود هوا را هدایت کرده و پایداری را بهبود می بخشد، تامین می کند. اسپویلر تاشو در دو حالت کار می کند، اولی با سرعت 90 کیلومتر در ساعت و دومی با سرعت 170 کیلومتر در ساعت فعال می شود. آنها همراه با شاسی پوشیده شده، پایداری را در سرعت های بالا بهبود می بخشند. به هر حال، چرخ ها برای دستیابی به ویژگی های رانندگی کاملاً متعادل، دو بعدی هستند، لاستیک های جلو 265/35 R21، عقب 305/30 R 21. فقط یک یادآوری است که لاستیک ها باید در عقب پهن تر باشند و چون موتور الکتریکی عقب قوی تر از جلو. در واقع، با توجه به پارامترها و پویایی، ثبات کلیدی برای رانندگی سریع، ایمن، اما همیشه سرگرم کننده است.

داخلی تیز

اگر می خواهید در آن مستقر شوید، برای شخصیت های بزرگتر می تواند بسیار دشوار باشد. اشتباه نخواهیم کرد، مردم نسبت به دهه‌های پیش قدرتمندتر هستند و در زمانی که شاسی بلندها ترجیح داده می‌شد، اکثریت قریب به اتفاق خودروهای اسپورت پایین را انتخاب کردند. بنابراین شما واقعاً در آئودی e-tron GT می نشینید، اما وضعیت حتی بدتر است زیرا صندلی از سطح ستون B فراتر رفته است، بنابراین به معنای واقعی کلمه باید به عقب برگردید. پشت فرمان یک صفحه نمایش ابزار 12.3 اینچی وجود دارد. دارای 3 نمایشگر اصلی است که به طور غیر معمول با نمایشگر سیستم اطلاعات سرگرمی جایگزین می شوند. دکمه های فرمان “View” را نمی توان برای تغییر صفحه نمایش استفاده کرد – اگرچه تغییرات جزئی با فشار دادن اعمال می شود، این تنها یک مرحله است. من در مورد وضوح و گرافیک هیچ احتیاطی ندارم، برعکس، باید آنها را تحسین کنم، اما شما نباید لباس های روشن مانند سفید یا زرد بپوشید. در این حالت، لباس‌های شما در زیر نور مستقیم خورشید روی نمایشگر منعکس می‌شوند و خوانایی را مختل می‌کنند. در مورد قیمت اولیه، درک گرافیک و عملکرد صفحه نمایش اصلی اطلاعات سرگرمی نیز برای من آسان تر بود، اما همه عملکردهای موجود در آن را به طور کاملاً شهودی رمزگشایی کردم. خوشحالم که آئودی پنل تهویه مطبوع سنتی را حفظ کرده است. در زیر آن فقط دکمه‌های سخت‌افزاری برای حالت‌های رانندگی، چراغ‌های هشدار، دستیار پارک یا خاموش کردن صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی وجود دارد.

مواد و طرز کار در سطح بالایی قرار دارد. با این حال، چیزی که من را نگران می کند این است که، مانند برخی از حق بیمه های دیگر، سالن از نظر قیمت از اتصالات مختلف صدای جیر جیر می کند. من آن را به عنوان اولین قطعات در نظر می‌گیرم و امیدوارم که برای یک تناسب محکم‌تر کار کنند. همچنین باید از صندلی های اضافی اسپرت جلو با پشتی سر تعبیه شده تمجید کنم. آنها نه تنها جذاب به نظر می رسند، بلکه پشتیبانی عالی برای رانندگی پویا با تمام امکانات رفاهی مورد نیاز در این کلاس از اتومبیل های لوکس GT – گرمایش، تهویه، ماساژ، ارائه می دهند. چیزی که من هنوز در مورد فضای داخلی دوست نداشتم، محل قرارگیری دسته‌های دستی است، زیرا GT برای سواری‌های طولانی طراحی شده است و راحتی به آن تعلق دارد. پشتی وسط برای افراد معمولی بسیار عقب است. با این حال، این به همین جا ختم نمی شود. برای یک صندلی راحت مسافر، من شخصا صندلی را به عقب هل دادم. در آن زمان آرنج من به روکش ستون B اشاره می کرد که دارای فرورفتگی آرنجی است اما از پارچه نرم ساده ساخته شده است و پرش بین درهای آلکانترا چشمگیر است. اساساً این خودروی چهار نفره است که می تواند چمدان های کافی را در خود جای دهد و در صورت لزوم می توانید صندلی های عقب را تا کنید. صندلی وسط عقب برای مسافر پنجم نسبتاً فوری است ، صندلی های روی سر و همچنین به طور کلی روی پاها برای خدمه تا 180 سانتی متر کافی است ، افراد قد بلندتر می توانند از فضای کمتر بالای سر شکایت کنند. اگر چمدان بیشتری دارید، می توانید آن را در «چمدان جلویی» قرار دهید.

اگر از یک توپ

از نظر قدرت و وزن (2.4 تن) ، e-tron یک ماشین پویا و با شتاب مداوم است و به طور غیرمعمول می تواند در چند روز اول چسباندن ، معده شما را با گاز کامل بچرخاند یا شکم را جمع کند. برای من جالب است که چگونه 2 موتور الکتریکی سنکرون با گیربکس دو سرعته بدنه را به جلو می برند. شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت یا شتاب انعطاف پذیر در دنیای مشعل ها بی نظیر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پدال گاز را علامت بزنید و مقادیری روی سرعت سنج دارید که در سفرهای ما کاملاً غیرقابل قبول است.

ما شامل اجبار، بستن!

در رانندگی معمولی تغییر دنده را احساس نمی کنید، قطعا در هنگام رانندگی با سرعت بیشتر متوجه تعویض دنده خواهید شد. علاوه بر آیرودینامیک، توزیع وزن ایده آل نیز مهم است. به طور سنتی، نصب یک باتری 93 کیلووات ساعتی در کف به اینجا کمک می کند. بسته به سازنده ، e -tron می تواند 452 تا 488 کیلومتر را طی کند. پشتیبانی از شارژ با شارژر 270 کیلوواتی نیز مثبت است، بنابراین در عرض 5 دقیقه می توانید خودروی خود را 100 کیلومتر در پایه های انتخابی شارژ کنید. هنگام شارژ 50 کیلووات معمول در ساعت ، e-tron را به مدت 206 کیلومتر شارژ می کنید. برای پایداری بهتر، e-tron مورد آزمایش ما همچنین دارای یک محور چرخان عقب اختیاری و همچنین یک دیفرانسیل خود قفل عقب به قیمت 3250 یورو بود که با آن می توانید در پیچ ها معجزه کنید. شاسی با دیسک‌های 21 اینچی بزرگ، اما در حال حاضر کاملاً معمولی نیز در جاده‌های ما راحت است، شما باید مراقب فاصله کم از سطح زمین باشید. E-tron همچنین دارای چهار حالت رانندگی است. از محیط زیست تا راحت تا پویا و فردی. همچنین می توانید با کلیک بر روی حالت های رانندگی، زمین را تنظیم کنید. شخصاً از اینکه تأخیر حتی در حالت حداکثر بازیابی چقدر ضعیف و ناچیز است شگفت زده شدم. البته می توانید حالت اتوماتیک را نیز تنظیم کنید ، اما این همه ماجرا نیست و کنترل با یک پدال دور از دسترس نیست.

آنچه باید تصدیق شود

  • رانندگی عالی

چیزی که ما از دست دادیم

  • بهبودی قابل توجه

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • ترک های تصادفی در داخل.

آئودی Q4 e-tron: برقی ، کارآمد و احساسی

آئودی e-tron GT 60 چهار
  • قیمت (پایه / تست) 99 990 /€ 133,175.20
  • گارانتی 3 سال یا 90000 کیلومتر. گارانتی باتری فشار قوی 8 سال یا 160000 کیلومتر.

موتور:

  • 2 × موتور سنکرون، موتور جلو 175 کیلو وات (238 اسب بخار)، گشتاور n. ú.، موتور الکتریکی عقب 320 کیلو وات (435 اسب بخار) گشتاور n. ú قدرت ترکیبی 350 کیلووات (476 اسب بخار)، گشتاور ترکیبی 630 نیوتن متر. انتشار CO2 (WLTP) 0 گرم در کیلومتر.

مشخصات رانندگی، مصرف:

  • 0-100 کیلومتر در ساعت در 4.1 ثانیه، Vحداکثر = 245 کیلومتر در ساعت، مصرف سازنده (WLTP) / تست 19.9 – 21.6 / 21.8 کیلووات ساعت / 100 کیلومتر.

قابلیت اتصال و فضای بار

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • تکثیر. مضاعف شدن
  • قطر: 10.1
  • فضای بار: 405 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 15 =