آنها 5،750 DKK را از یک شرکت P ، که شماره ثبت را کنده بود ، پس دادند

[ad_1]

راننده مورس که به گفته خود ، بیش از 30 جریمه پارکینگ اشتباه دریافت کرده است ، مبلغ 5،750 DKK غرامت دریافت کرده است. با این حال ، شرایط چیز خاصی بود.

داستان زیر توسط TV Midvest نقل شده است. داستان فروش تلویزیون آنها را اینجا ببینید.

وقتی Lasse Markmöller Hansen از Nykøbing Mors یک فراری F355 GTS دریافت کرد ، فکر کرد که ممکن است با پلاک “ناشناخته” سرگرم کننده باشد. باید معلوم شود که پلاک ها بیش از آنچه او می خواست توجه کردند.

پس از مدتی ، او جریمه پارکینگ را از شهر پارکینگرسرویس ، که در رودور واقع شده است ، برای پارک در کپنهاگ و اطراف آن ، جایی که لاس در آن زمان هرگز سوار ماشین نشده بود ، دریافت کرد.

Lasse از طریق وب سایت شرکت ، که خود City Parkeringservice آن را تجویز می کند ، به جریمه ها اعتراض کرد ، اما جریمه ها همچنان ادامه دارد. پس از مدتی ، Lasse ، که مالک Pava Bilsyn در Nykøbing Mors است ، شروع به ارسال اسکناس به شرکت P کرد ، برای مدتی که برای آنها نوشت ، در مورد جریمه های غیر قانونی P. به گفته Lasse ، این کار با بیش از 30 جریمه به پایان رسید.

پلیس نیز گیج شده بود

این سردرگمی به این دلیل بوجود آمد که شرکت P هنگام نوشتن علامت گذاری در اتومبیل هایی که بدون شماره ثبت پارک کرده بودند ، “Unknown” را به عنوان شماره ثبت نوشت. اما وقتی شماره ثبت “ناشناخته” در واقع وجود داشت و متعلق به Lasse Markmøller Hansen بود ، در نهایت جریمه دریافت کرد.

سرانجام ، شرکت P این اشتباه را پذیرفت و با Lasse Markmøller Hansen به توافق رسید که مبلغ 5750 کرون را به دلیل ناراحتی به وی پرداخت کند.

متعاقباً ، Lasse Markmöller Hansen در واقع به فرانسوی به کپنهاگ رفت ، که مشکلات جدیدی ایجاد کرد. زیرا همانطور که City Parkeringservice خودروهای بدون پلاک را به عنوان “ناشناس” ثبت می کند ، پلیس در سیستم مورد استفاده در خودروهای پلیس با اسکنر پلاک اتوماتیک نیز چنین می کند. در نتیجه ، Lasse سه بار در یک روز در کپنهاگ متوقف شد.

با این حال ، Lasse صورتحساب را به پلیس ارسال نکرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + پانزده =