آیا میت ریماک اکثریت سهام بوگاتی را به دست می آورد؟ | Automagazin.sk

[ad_1]

خودروساز کروات Rimac که متخصص اتومبیل های برقی لوکس است ، قصد دارد اکثر سهام برند بوگاتی را که متعلق به گروه فولکس واگن است خریداری کند. سهام Rimac از سال آینده به صورت عمومی مورد معامله قرار می گیرد.

Rimac Automobili یک تولید کننده کرواتی اتومبیل های برقی اسپرت مستقر در Sveta Nedelja ، حدود 20 کیلومتری زاگرب است. این شرکت در سال 2009 توسط مهندس Mate Rimac متولد شد که در لیوانو ، بوسنی و هرزگوین متولد شد. Rimac هنوز 39.2 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد. این شرکت در حال حاضر 850 نفر شاغل دارد و سالانه حدود 1000 دستگاه خودرو تولید می کند. به گفته این مبتکر 33 ساله بالکان ، سرمایه بازار شرکت وی باید حدود پنج میلیارد یورو قبل از ثبت نام برنامه ریزی شده باشد.

ریماک افزود که قرارداد خرید سهام بوگاتی تقریباً برای امضا آماده است. “جهت خاص بوگاتی در آینده مربوط به تصمیم گیری کل گروه است. “ سخنگوی پورشه به رسانه های آلمان گفت. به این ترتیب ، او به گمانه زنی های هنوز تأیید نشده در مورد عرضه عمومی سهام واکنش نشان داد. سخنگوی Rimac گفت این پرونده چندین گزینه را بررسی می کند ، اما هنوز چیزی حل نشده است. برنامه اولیه فولکس واگن فروش مسئولیت بوگاتی به پورشه بود که پس از آن با ریماک سرمایه گذاری مشترک می کرد.

سپس در این شرکت پورشه باید 45٪ و Rimac 55٪ باقیمانده را در اختیار داشته باشد. لازم به ذکر است که پورشه از مارس سال جاری 24٪ سهام شرکت Rimac را در اختیار داشته است. بنابراین ، جهت بیشتر بوگاتی تقریباً تصمیم گرفته شده است. مدیریت ارشد هر دو ولفسبورگ و اشتوتگارت موافق هستند و ماته ریماک نیز این عقیده را دارد. این فقط منتظر تصویب اتحادیه ها و رهبری بوگاتی است که در ملشیم فرانسه به دست گرفته شود. بدیهی است که این باید فقط یک تشریفات باشد و قرارداد باید به زودی امضا شود.

.jj. ، عکس zdroj: Rimac

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + سه =