آیا می خواهید یک سواری با سرعت بالا با تام کریستنسن پشت فرمان داشته باشید؟

[ad_1]

با چه کسی می توانید ملاقات کنید؟

یان مگنوسن و تام کریستنسن سفیران Race for the Kingdom هستند. هر دو سوار از سودآورترین افراد دانمارک هستند و در همه چیز از NASCAR تا F1 تجربه دارند.

در زیر جالب ترین رانندگان را مشاهده کنید.

یان مگنوسن

با 3000 DKK می توانید در صندلی سمت راست جان مگنوسن قرار بگیرید وقتی او این گاز را در خیابان های اطراف مرکز گراندال رد می کند. یان یکی از رانندگان دانمارکی است که بیشترین پیروزی ها را حتی در مسابقات 24 ساعته مانند دیتونا و لمان نشان می دهد.

تام کریستنسن

آقای. لمان هیچ لقبی برای سرگرمی دریافت نکرده است – راننده دانمارکی در بسیاری از سری ها در سراسر جهان برنده شده است ، اما در مسابقه 24 ساعته در لمانز او مردی است که بیشترین پیروزی را دارد. تام از سال 1997 تا کنون 9 بار در پیست فرانسه پیروز شده است و شش مورد از آنها حتی متوالی بوده است.

یسپر کارلسن

یسپر کارلسن تجربه گسترده ای به عنوان یک مسابقه دهنده در چندین سری مختلف مسابقه دارد. او همچنین دست راست کوین مگنوسن در فرمول 1 بود. با این حال ، کارلسن بیشتر در تلویزیون شناخته می شود ، جایی که او درباره سریال های مسابقه ای مانند Le Mans اظهار نظر کرده و مجری اقتباسی دانمارکی از TopGear بوده است.

مارکو سورنسن

اگر به موتور سواری علاقه دارید ، عبارت “قطار دانمارکی” را با ضمانت دولتی شنیده اید که توصیف کننده تیم رانندگان استون مارتین است که عمدتا متشکل از دانمارکی ها هستند. هادی قطار مارکو سورنسن است که چندین بار لوکوموتیو GTE را به فینال رساند تا برنده شود.

میشل گیتینگ

موتور اسپورت به تدریج به روی زنان باز می شود و از جمله کسانی که این روند را گسترش می دهند میشل گیتینگ است. او چندین بار در مسابقات 24 ساعته لمانز ، جام پورشه کاررا ، لمان اروپایی و سری در حال خروج ، DTC شرکت کرده است ، جایی که او اولین زنی است که در یک مسابقه برنده شده است.

در اینجا می توانید لیست مفصلی از رانندگان را بیابید و دریابید که کدام خودروها را باید سوار شوید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =