[ad_1]
واضح است که به ویژه خاموش بودن ترافیک استثنایی تحت تأثیر قرار گرفته است. در صبح و بعد از ظهر تلفات زیادی کاهش یافت. علاوه بر این ، تعداد کشته ها و زخمی ها عمدتا در بزرگراه ها و راه های روستایی کاهش یافته است ، جایی که بیشتر سفرها به شهر انجام می شود.
افزایش تعداد جوانان در حوادث الکل
29 نفر در حوادث مشروبات الکلی در سال 2020 کشته و 305 نفر زخمی شدند. تعداد موارد الکل آسیب های جسمی به اندازه حوادث صدمات بدنی به طور کلی در سال 2020 کاهش نیافته است.
به طور خاص ، جوانان قسمت عمده ای از کسانی را که تحت تأثیر الکل در تصادفات جاده ای قرار دارند ، تشکیل می دهند. در سال 2020 ، در گروه سنی 18-24 سال 26٪ مست یا عابران پیاده بیشتر از میانگین 2015-2019 بودند. اکثر نوجوانان مست 18-24 ساله در حال رانندگی با اتومبیل بودند که حادثه رخ داد.
بیش از نیمی از حوادث الکل در آخر هفته رخ داده است و 86 درصد رانندگان مست و عابران پیاده مرد هستند.
“وی تأکید می کند که تمرکز بر ایمنی ترافیک در بین جوانان هنوز مهم است. اگر جوانان شروع به مستی رانندگی کنند ، این یک روند خطرناک است – ما باید این سرعت را کاهش دهیم. می توان تصور کرد که هنگامی که در حال رانندگی در حالت مستی هستید ، انجام آن دوباره کمی آسان تر است. برای همه چیز در جهان ، نباید مدلی باشد که ادامه یابد. “، ماریان فولدبرگ اشتفنسن ، رئیس ایمنی ترافیک در اداره راه دانمارک گفت.
گزارش تصادفات جاده ای 2020 را بخوانید (در پنجره جدیدی باز می شود)
[ad_2]