اوپل لوتوس امگا سدان عضلانی از دهه 90

[ad_1]

به این فکر می‌کنم که چگونه امگا سیاه از داخل سالنی که به بهترین شکل می‌توان آن را به عنوان یک ماشین پالت‌کشی توصیف کرد، کشیده می‌شود. دو دسته گرد چرخ‌های جلوی خودرو را گرفته و اکنون اوپل چشمگیر را تقریباً کاملاً بی‌صدا در اتاق بخش بزرگ کلاسیک اوپل در روسلشیم می‌رانند.

دروازه انتهای راهرو بالا می رود و من با امگا زیر نور خورشید می روم و نشان می دهم که ماشین اصلاً سیاه نیست. سبز تیره است – همچنین به عنوان “سبز امپراتوری” شناخته می شود. رنگی که تنها در 907 نسخه از لوتوس امگا کمیاب استفاده شده است و دقیقا همان چیزی است که من به آن نگاه می کنم.

به اتصال محکم توجه کنید

مکانیک دائمی ماشین ماشین را از روی پالت تراک قفل می کند، کلید را می چرخاند، سپس موتور روشن می شود. صدای دو برج اگزوز مربعی کم و عمیق است.

او با لبخندی آرام می گوید: تنها چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که کلاچ آن کمی سفت تر از امگا 3000 است.

در را باز می کنم و یک غرفه تجاری ورزشی با چرم چروکیده، ملافه ضخیم و یک زبانه طرح مربعی به استقبالم می آید. همه چیز مانند یک مقبره بکر از دوران گذشته است.

خودروی آزمایشی بخشی از مجموعه خودروهای خود اوپل است که مسافت بسیار کم تنها 6500 کیلومتر را توضیح می دهد. فقط در نظر داشته باشید که این خودرو 28 سال قدمت دارد. بنابراین صندلی های چرمی چروک فرسوده نمی شوند. صندلی های چرمی لوکس در دهه 90 دقیقاً به این شکل ساخته می شدند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =