این حادثه یک حادثه Automagazin.sk نیست

[ad_1]

شعاری که شاید خیلی ها تا زمانی که تصادف نکنند آن را باور نکنند. به همین دلیل است که این شعار شرکت کنندگان در فینال راننده سال 2021 تمام اسلواکی را که برای ششمین بار در منطقه رینگ اسلواکی در نزدیکی Orehova Potone برگزار شد، همراهی می کند.

به شما یادآوری می کنم که مسابقه رانندگان آماتور با هدف تأثیرگذاری بر افکار عمومی، تأثیر مثبت بر تفکر و رفتار رانندگان، رانندگی ایمن و مودب بودن و توجه به سایر کاربران جاده است. و از این طریق سعی داریم به کاهش تصادفات در جاده های اسلواکی کمک کنیم. البته سال گذشته در ده سال گذشته و در واقع از زمان ایجاد اسلواکی مستقل کمترین تصادف را در جاده های خود ثبت کردیم. بر اساس آمار پلیس، تعداد آنها 11875 نفر است که 224 نفر جان باخته اند. با این حال، ممکن است ندانید که تعداد رانندگان کشته شده در سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و برعکس، تعداد مسافران کشته شده به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، به طوری که 84 درصد از کل تلفات را مردان تشکیل می دهند. و یک عدد دیگر از این آمار وحشتناک اضافه کنم. ما هم از رانندگان و هم از مسافران متاثر هستیم – 133 نفر مستقیماً در اتومبیل ها جان خود را از دست دادند.

راننده سال 2021 – فینال / گالری MAXI + ویدیو /

جاه طلبی ما کمک به کاهش این اعداد نگران کننده است. و از آنجایی که می‌دانیم تصادف یک تصادف نیست، به رانندگان کمک می‌کنیم تا نه تنها ماشین‌هایشان را رانندگی کنند، بلکه آنها را کنترل کنند. آمادگی برای مقابله با شرایط بحرانی که هر روز در سفرهای داخلی و خارجی بیش از اندازه آن را تجربه می کنیم. بدانید که وضعیت بحران با توقف شروع می شود و توقف با یک مانور اجتنابی ادامه می یابد که در طی آن ممکن است دچار لغزش یا کم فرمانی شوید. و سپس، نه برای گیج کردن، بلکه برای مقابله ایمن با اسلاید. برای اینکه بدانید ماشین شما چه مسافتی برای ترمز دارد و چه زمانی باید مانور ترمز را شروع کنید تا بتوانید با خیال راحت بر برخورد غلبه کنید. خلبانان و خلبانانی که در فینال ششمین دوره مسابقات آماتور شرکت کردند، از قبل پاسخ این سوالات را می دانند.

او مرا از روی صندلی بلند کرد: جاده آسفالت شده به جهنم زنگ زده

خوشحالیم که خوانندگان ما مسابقه راننده سال را دوست دارند. ما به خصوص خوشحالیم که به سمت سن جوانی پیش می رویم. این بدان معناست که مجله ما خوانندگان زیادی در بین جوانان دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید جوان ترین فینالیست مسابقه راننده سال بیست سال داشت. پس از اتمام مسابقات عملی، همراه با سایر فینالیست ها، او همچنین موافقت کرد که با آموزش می توان از تصادفات جلوگیری کرد و تصادف همیشه یک تصادف نیست.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + چهارده =