با ماشین ها خداحافظی کنید، جایی برای پارک Automagazin.sk نیست

[ad_1]

دقیقا چه چیزی تغییر خواهد کرد؟

  1. اولویت را برای دوچرخه سواران و اتومبیل ها در چندین موقعیت تنظیم می کند. در عمل، این عمدتاً مزیت دوچرخه‌سوار در خط دوچرخه منتهی به جاده نسبت به اتومبیل‌های در حال چرخش است که تاکنون فقط در خط رنگ‌شده اعمال می‌شد. این تغییر فنی برای طراحی زیرساخت دوچرخه سواری در امتداد خطوط شهرهای خارجی بسیار مهم است.

1.1. نظر من:

خب، از نظر تئوری قبول دارم، اما باید توجه داشته باشید که راننده هنگام چرخش با نقاط کور هم کار می کند و ممکن است متوجه دوچرخه سوار تصادف نشود. به خصوص اگر راننده ماشین بزرگتری را رانندگی کند.

  1. مجوز یکباره پارک در پیاده رو به استثنای مکان هایی که خط کشی اجازه می دهد باطل می شود. این اقدام بیهوده که اسلواکی طبق قانون به عنوان تنها کشور اروپایی از آن برخوردار بود، امنیت و حرمت تردد عابران پیاده را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. پیاده روها به عابران پیاده بازگردانده می شود و در مکان هایی که پارک واقعاً کسی را آزار نمی دهد، شهرداری همچنان می تواند اجازه دهد.

2.1 نظر من:

ادعایی کاملا گمراه کننده که در هیچ کجای اروپا نمی توان در پیاده رو پارک کرد و این یک تجربه است. شما می توانید در پیاده رو در لهستان پارک کنید و عرض 1.5 متر را بدون نیاز به نصب علائم جاده ای حفظ کنید. شما همچنین می توانید در مجارستان یا اتریش با توجه به شرایط خاصی پارک کنید. آنها هنوز متوجه نشده اند، اما روستاها را ویران کرده اند. شهرداری ها باید تابلوها نصب کنند، خط بکشند… نه تنها ظاهری غیر زیبا خواهد داشت، بلکه در این فشار تابلوهای جاده ای می تواند آشفته باشد. علاوه بر این، شما باید مراقب خط کشی های افقی جاده باشید … چه کسی پرداخت می کند؟ آیا همه شهرداری ها هزینه پارکینگ می گیرند و دستگاه ایجاد می شود؟ اگر پارک کردن در پیاده رو به طور کامل ممنوع است، ممکن است نیاز به ادغام برخی از خیابان ها برای ایجاد ظرفیت پارک جدید باشد. در عمل، این بدان معنی است که انتشار گازهای گلخانه ای بیشتری در هوا منتشر می شود. ترافیک پویا کند خواهد شد.

من نیاز به محافظت از عابران پیاده و بازگرداندن پیاده رو به عابران را درک می کنم، اما اگر اینطور باشد، نیاز به تنظیمات فنی دارد، زیرا معماری اسلواکی رژیم قبلی هرگز چنین چیزی را در نظر نمی گرفت و اصولاً از آن زمان تاکنون هیچ تغییری نکرده است. .

علاوه بر اینکه چه اتفاقی برای خودروهایی می‌افتد که مردم آن‌ها را در آنجا پارک می‌کنند، فکر می‌کنم مفاد قبلی که در مورد امکان پارک در پیاده‌روی که مستقیماً به جاده تعلق دارد صحبت می‌کرد، کافی بود. با این حال، من می خواهم بدانم که این تصمیم چگونه بر قیمت املاک در بازار تأثیر می گذارد …

من درک می کنم که مقامات محلی با پارکینگ مشکل دارند، اما به آنها حقوق جدیدی در قالب مسئولیت دقیق داده شده است. من آن را تصمیمی برای ممنوع کردن چیزی بدون جایگزین مناسب نمی دانم.

L.Ď. Nicholson + Cyklokoalícia – دادخواست برای رادارهای ثابت بیشتر در حال حاضر هزاران امضا دارد!

  1. حداقل فاصله ایمن را هنگام ممانعت از راننده یک موتورسیکلت کوچک، دوچرخه سوار یا عابر پیاده از فاصله معین، حتی اگر فقط با کلمه “عادی” باشد، تعیین می کند. با سرعت 50 کیلومتر در ساعت در 1 متر، بیش از 50 کیلومتر در ساعت در 1.5 متر.

3.1. نظر من:

باز هم من با آن موافق نیستم. از یک طرف نمی توان آن را اندازه گیری کرد و از طرف دیگر جاده های کافی وجود ندارد. بنابراین، در گذشته، قانونگذار در حالت ایده آل مجبور بود حد معقولی را، هر چند یک حکم نسبتا مبهم، حفظ کند. اطلاعات بیشتر در این مورد در اینجا.

L.Ď. نیکلسون + Cyclocoalition + Min. حمل و نقل – فاصله 1.5 متری از دوچرخه سوار احتمالاً واقعیت خواهد بود

  1. کسانی که کودکان را با دوچرخه همراهی می کنند یا کودکان زیر 10 سال را جابجا می کنند، به شرطی که عابران پیاده را محدود یا به خطر نیندازند، می توانند در پیاده رو دوچرخه سواری کنند. این عبارت غیرمنطقی قبلی را اصلاح می کند، زمانی که یک کودک کوچک می توانست در پیاده رو راه برود، اما والدینش فقط در کنار جاده بودند.

4.1. نظر من:

در واقع، من فکر می کنم با توجه به اینکه تنها کاری که باید انجام دهید این است که چشمان خود را باز کنید، بسیار ایمن تر است که به دوچرخه سواران دیگر اجازه دهید با رعایت قوانین بدون خطر و بدون محدودیت در پیاده روها حرکت کنند. بله، حتی زمانی که یک دوچرخه سوار مخالف است. یک عابر پیاده ممکن است یک تصادف مرگبار را تجربه کند، اما همیشه در مورد مدارا بین مردم است.

  1. قانون قوانین دوچرخه سواری را اضافه می کند که در قانون تازگی دارد. دوچرخه سواران می توانند از این جاده به طور کامل در مسیر سفر استفاده کنند. این اجازه می دهد تا اتومبیل ها بر روی آن حرکت کنند، اما فقط با سرعت 30 کیلومتر در ساعت، با مزیت دوچرخه سواران.

5.1. نظر من:

با توجه به مفهوم حقوقی نسبتا مبهم که در هیچ کجا تعریف نشده است، در این مورد اظهار نظر نمی کنم.

6.هنگام سوار شدن به یک گروه 6 نفره دوچرخه سوار، امکان دوچرخه سواری در کنار هم وجود دارد که امکان پیشگیری ایمن تر، به ویژه برای دوچرخه سواران ورزشی و تفریحی را فراهم می کند. سواری دو نفره نیز در جاده های روستایی، جاده های جنگلی و مناطق مسکونی مجاز است.

6.1. نظر من:

من با آن موافق نیستم. غرور دوچرخه سواران خیلی تیز است. من بعید می دانم که آنها در حاشیه یا تا حد ممکن نزدیک به آن رانندگی کنند، زیرا متاسفانه آنها در وضعیت فاجعه باری هستند. علاوه بر این، با «دوچرخه سواران تندرو» ممکن است یکی از آنها با مانعی ناگهانی روبرو شود و دیگری را به زمین بکوبد. من درک می کنم که آنها استدلال می کنند که زمان پیشگیری کوتاه می شود، اما در عین حال خطر پیشگیری از نظر فضا افزایش می یابد. من هنوز جای بحث را اینجا می بینم.

برای تأمل

همانطور که بسیاری از شما می دانید، اگر دوچرخه سواری گواهینامه رانندگی هم داشته باشد، تحت تاثیر آن را از دست نمی دهد. فقط یک مزیت وجود دارد… اگر آنها فقط بخواهند مزایایی داشته باشند، تحت تهدید تحریم های شدیدتر تعهدات بالاتری را بر آنها تحمیل می کنم، زیرا همانطور که همه می دانیم دوچرخه سوار واقعاً از مفاد این وضعیت سود می برد، زیرا عابر پیاده راننده است به عنوان مثال، رانندگی بدون چراغ در دید کم، راننده تا 50 یورو پرداخت می کند، راننده وسیله نقلیه غیر موتوری فقط 10-20 یورو. به نظر شما عادلانه است؟

نتیجه

ممکن است به نظر برسد که من دوچرخه سواری را بیشتر از سلامتی می پوشم. نه، من دوچرخه سواری را دوست دارم، اما نگاه راننده و دوچرخه سوار مشتاقی که نیازی به پیمودن صدها کیلومتر در روز ندارد، بسیار متفاوت است.

در هر صورت، با توجه به سند دیگری، که همچنین استراتژی ملی جمهوری اسلواکی برای ایمنی جاده برای سال های 2021 – 2030 است، کاهش شدیدی در ترافیک جاده های فردی ایجاد خواهد شد.

من واقعاً متوجه نمی شوم و مخالف این هستم که چیزهایی توسط قانون تحمیل شود و اولاً شرایط ایجاد نشود. تمامی این تغییرات مستلزم هزینه های مالی قابل توجهی خواهد بود و تنها در هنگام قرار دادن تابلوهای راهنما با امکان پارک … آیا برای سفارش برای کسی باید حراج دیگری بدوزم ؟؟؟

PS

تشکر ویژه از Cyklokoalicia را ببینید: “ما از تمام 133 نماینده از 134 عضو پارلمان اروپا که امروز به این تغییرات رأی مثبت دادند و اسلواکی را به سمت حمل و نقل در قرن 21 سوق دادند، تشکر می کنیم. حمایت همه احزاب در طیف سیاسی رایج نیست و این تعداد در حال کم شدن است. با تشکر از رادوان اسلوبودا، نماینده پارلمان، رومانا تاباک، میلوش سوارچک و یوراج شلیگ، به طور خاص به آن تعلق دارد. همچنین مایلیم از پلیس جمهوری اسلواکی به دلیل بحث و بررسی و تایید پیشنهادات قبل از ارائه به پارلمان تشکر کنیم. من شما را نمی دانم، اما این فرصت های حمل و نقل باعث خنده من شد …

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سه =