بی ام و 128 تی – نه می گوید Automagazin.sk

[ad_1]

تاریخچه خودروهای TI به سال 1963 برمی گردد ، زمانی که بی ام و 1800 TI را معرفی کرد و با BMW 2002 TI به پایان رسید ، راننده آینده فرمول 1 با آن در اولین مسابقه 24 ساعته خود در نوربرگ رینگ با هم تیمی خود کلمنس شیکنتانز در سال 1970 برنده شد. برنده Mansi و قهرمان DTM هانس-یواخیم استاک. اختصار TI ، بعداً در حروف کوچک ti ، به Turismo Internazionale اشاره دارد. در اواخر دهه 1990 ، بی ام و به فلسفه خودروهای کامپکت فوق العاده پویا با مدلهای 323t و 325t بازگشت ، اما نخ دوباره شکست. مدل 128 تاریخ را زنده می کند و امیدوارم این بار برای همیشه. حیف است اگر فقط یک “تیر در تاریکی” باشد. این دقیقاً همان چیزی است که BMW شهرت خود را بر اساس آن بنا کرده است.

فریاد نمی زند

سپر جلو دارای ورودی های بزرگتری بر اساس M135i xDrive است ، اما 128ti شخصیت آن را با لوازم جانبی قرمز برجسته می کند – یعنی راهنمای ورودی جانبی ، نوارهای آستانه و نشان Ti در جلوی چرخ عقب. مدلهای قرمز یا آبی لوازم جانبی ذکر شده را به رنگ مشکی دارند. ماشین همراه آنها صد شکار فریاد نمی زند ، استثنایی است ، اما به نظر جالب می آید. صحبت از آن این است که نه صدا خفه کن و نه موتور زیاد فریاد نمی زنند. آنها حتی در حالت راحتی صدای خوبی دارند ، در حالت ورزشی هنوز با سوپاپ فعال در اگزوز کمی تأکید می شود ، اما من شخصاً فاقد چنین بازیگوشی و شیطنت ، شاید حتی سفیدی اگزوز در حالت ورزشی بودم. در داخل شما یک فرمان M-sports ، صندلی های اسپرت با امکان دمیدن در دیوارهای جانبی ، پدال های آلومینیومی ، دوخت قرمز و نشان “ti” در زیر بغل پیدا خواهید کرد. حیف است که فقط در آنجا ، روی دسته ، دور از دید راننده و سرنشین جلو باشد. در جایی در داشبورد ، شاید در سمت راست سرنشین جلو ، چنین لوگو تأثیر بیشتری داشته باشد. و حیف است که صندلی ها حتی بیشتر تلفظ نمی شوند. به نظر من ، آنها باریک هستند (حتی در بازترین حالت) و راهنمای جانبی مشخص تری ندارند.

265 اسب

اصلی ترین چیزی که 128 را استثنایی می کند موتور و شاسی آن است. کمپرسور بنزینی دو لیتری بنزینی نه تنها با قدرت 195 کیلو وات (265 اسب بخار) بلکه با یک ویژگی دلپذیر با افزایش قدرت به بالاترین سرعت متقاعد می شود. با این حال ، حتی در سرعتهای کم و متوسط ​​، از قدرت کافی برخوردار است زیرا بالاترین قدرت را در محدوده 4750 – 6500 دور در دقیقه ارائه می دهد.-1 و بیشترین گشتاور در محدوده 1750 – 4500 دور در دقیقه-1به

در محور جلو دیفرانسیل خود قفل Torsen وجود دارد.

این موتور با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک استپترونیک جفت می شود و می گوید که انتخابگر دستی جهت مناسبی دارد – پایین و جلو حرکت می کند و به دنده های بالاتر برمی گردد. نیروی محرکه به چرخ های جلو منتقل می شود. من دلیل آن را درک می کنم ، اما در عین حال متأسفم که این مدل دارای پیشرانه عقب یا تمام چرخ نیست. بی ام و در تلاش است تا این غیبت را با دیفرانسیل محور جلو که خود قفل می شود ، که ویژگی های کشش چرخ ها را در هنگام شتاب و چرخش بهبود می بخشد ، از بین ببرد. این دیفرانسیل از نوع تورسن است که بر اساس یک اصل مکانیکی عمل می کند و هنگام شتاب 31 درصد ضریب سفت شدن (BMW M135i xDrive: 36 درصد) و هنگام کاهش سرعت 26 درصد است. حقیقت این است که لاستیک های Bridgestone Turazna T005 عملکرد خوبی ندارند زیرا نمی توانند نیرو را به جاده منتقل کنند. من قطعاً برای Michelin Pilot Sport 4 که بی ام و به عنوان یک آپشن ارائه می دهد ، هزینه اضافی پرداخت می کنم.

از بخش M Sport

شاسی در بخش M Sport تنظیم شده است ، در مقایسه با واحدهای معمولی ، دارای فاصله 10 میلی متری از سطح زمین ، فنرهای سفت تر و کمک فنرها ، تثبیت کننده های قوی تر و یاتاقان های آنها با پیش بار بیشتر ، فرمان اصلاح شده و الاستوکینماتیک بهینه محور جلو است. در نتیجه ، شاسی نه می گوید ، آن را نگه نمی دارد. این خودرو به رانندگی چابک پاسخ می دهد ، اگرچه بازخورد فرمان می تواند بهتر باشد. در پیچ ها ، ماشین برای مدت زمان طولانی خنثی است ، اما سپس لاستیک های ذکر شده ظاهر می شوند و از بینی عبور می کنند. اگر هنگام خروج برای شما اتفاق می افتد و نه هنگام ورود به پیچ ، فقط گاز را رها کنید و ماشین به زیبایی در طرف مقابل تاب می خورد. به عبارت دیگر ، تغییر حالت زیر چرخشی به عقب با تغییر وزن به صورت پویا از جلو به عقب کار می کند. شاسی نیز به زبان اسلواکیایی کار می کند ، یعنی بهترین جاده ها نیست. این به پویایی اشاره دارد ، یعنی. هدف قرار دادن آثار و نابرابری استهلاک جلو دارای دیسک های 360 میلی متری با کالیپرهای چهار پینی است که به سختی در دیسک ها قرار می گیرد ، دیسک های عقب 300 میلی متری محکم هستند ، اما شروع و میزان قدرت ترمز می تواند بهتر باشد.

BMW M135i xDrive – خداحافظ تعصبات!

حرفه ای

آنچه باید تصدیق شود

  • این شاسی در جاده های اسلواکی نیز کار می کند.

چیزی که از دست دادیم

  • صدای اگزوز واضح تر

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • در تجهیزات اصلی لاستیک های قانع کننده ای نیست.

بی ام و 128ti

قیمت (پایه / آزمون) 23 300/53 27 €

ضمانتنامه 2 سال بدون محدودیت کیلومتر

موتور

  • بنزین با سوپر کمپرسور R4 / 16V ، ظرفیت سیلندر 1،998 سانتی متر3، حداکثر قدرت 195 کیلو وات (265 اسب بخار) در 4750 – 6500 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 400 نیوتن متر در 1750 – 4500 دور در دقیقه-1به انتشار گاز CO22 157 – 170 گرم در کیلومتر

عملکرد رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 6.1 ثانیه ، vحداکثر= 250 کیلومتر در ساعت ، نقطه WLTP / آزمایش 6.9 – 7.5 / 7.5 لیتر / 100 کیلومتر.

نمادها

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • تکراری –
  • مورب: 10.25
  • فضای چمدان: 380 دسی بل3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 1 =