[ad_1]
گاهی اوقات ممکن است یک بحث ناسالم در مورد خودروهای الکتریکی و آخرین اما نه کماهمیت، گزینههای شارژ را تجربه کنید. در بسیاری از موارد، زندگی با خودروهای الکتریکی کاملاً بدون مشکل تلقی می شود، اما ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که سناریوی شارژ ترجیح داده شود.
اینجاست که ماشین هیدروژنی روی صحنه ظاهر می شود.
پشت فرمان، درست مانند یک ماشین الکتریکی تجربه می شود، جایی که فقط بخار آب از اگزوز خارج می شود، اما می تواند درست مانند یک ماشین با موتور احتراق داخلی شارژ شود.
تویوتا با میرای جدید برد خود را 30 درصد افزایش داده است. نسبت به نسل اول این امر تا حدی با افزایش ظرفیت مخازن هیدروژن خودرو از 4.6 به 5.6 کیلوگرم و تا حدی توسط یک پیل سوختی کارآمدتر که در هنگام رانندگی برای موتور الکتریکی خودرو تولید می کند، انجام می شود.
برد 400 کیلومتر در میرای
در طول هفته آزمایشم، حدود 400 کیلومتر سوختگیری را طی کردم، که هرگز برای من چالشهای مهمی ایجاد نکرد، اما نیاز به زندگی در نزدیکی یک پمپ بنزین هیدروژن داشت.
با وجود تنها پنج ایستگاه در کپنهاگ، کورسور، آرهوس، کولدینگ و اسبرگ، این طبیعی نیست.
برنامه هایی برای ساخت پمپ بنزین های هیدروژن بیشتری در آینده وجود دارد.
[ad_2]