تسلا سایبرکواد: دوچرخه الکترونیکی کودکان Automagazin.sk

[ad_1]

ایلان ماسک بینا و برند آمریکایی او تسلا نیز به کوچکترها فکر می کنند. نتیجه تلاش آنها قبل از کریسمس یک ATV برقی برای کودکان Cyberquad است. طراحی شده برای کودکان هشت ساله به بالا، زبان الهام بخش طراحی برای طرفداران پیکاپ سایبرتراک آشناست.

با یک Cyberquad کاملا برقی برای کودکان برای هر ماجراجویی آماده شوید. این چهار چرخ با الهام از طراحی نمادین Cybertruck ما دارای یک قاب تمام فولادی، صندلی روکش شده و سیستم تعلیق دیسکی قابل تنظیم ترمز عقب و نوارهای نور LED است. نام تجاری را در آدرس جدید خود ارائه می دهد که حتی توسط بسیاری از بزرگسالان و والدین رد نمی شود. در نهایت، نسخه مفهومی برای افراد مسن در سال 2019 به همراه پیکاپ تسلا Cybetruck ارائه شد.

ATV برقی تسلا Cyberquad for Kids که می تواند حداکثر وزن 68 کیلوگرم را تحمل کند، حاصل همکاری Radio Flye است که در زمینه خودروهای برقی کودکان با طرح هایی از مدل های فعلی و واقعی تسلا تخصص دارد. “Cyberquad برای کودکان توسط یک باتری لیتیوم یون با برد حدود 24 کیلومتر و حداکثر سرعت قابل تنظیم حدود 16 کیلومتر در ساعت تغذیه می شود. مناسب برای افراد بالای 8 سال، “ تولید کننده را در توضیحات محصول اضافه کنید که در خارج از کشور به قیمت 1900 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده فروخته می شود.

ATV جذاب با طراحی آینده نگر و “لبه های تیز” هنوز باید در هنگام تحویل دوباره مونتاژ شود. تسلا این محصول را با الهام از طراحی نمادین Cybertruck به عنوان یک ATV چهار چرخ توصیف می کند. این پیکاپ الکتریکی پیچیده به دلیل فریم تمام فولادی، صندلی فنری و سیستم تعلیق قابل تنظیم با ترمزهای دیسکی عقب و نوارهای نور LED شناخته شده است.

“سایبرکواد برای کودکان” به باتری لیتیوم یونی مجهز است که طبق گفته رادیو فلایر باید سرعت خودرو را 3 برابر بیشتر از باتری سرب اسیدی کند. تسلا می گوید سایبرکواد کودکان حداکثر سرعت قابل تنظیم تا 8 کیلومتر در ساعت (به جلو و عقب) و تا 16 کیلومتر در ساعت دارد. درایو توسط یک موتور الکتریکی با قدرت 500 وات ارائه می شود. باتری خودرو دارای ظرفیت 288 وات ساعت (36 ولت) است. 5 ساعت طول می کشد تا از 0 تا 100 درصد از طریق سوکت خانگی شارژ شود.

-jj-، منبع و عکس: تسلا

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هفت =