تویوتای دانمارکی بیش از 40 سال سابقه رالی دارد

[ad_1]

برای تمام اضافه وزن لباس بر تن نشده است

نسخه 1600 نیز در نسخه درایو چپ ساخته نشده است ، بنابراین وقتی Bent Egede برای اولین بار تصمیم گرفت ، با یک کار بزرگتر روبرو شد.

این تصمیم با کمک تویوتا وارد کننده دانمارکی به دست آمد. واردکننده Corolla SR 1200 اصلی را به خانه برد و به عنوان نقطه شروع ، Bent Egede یک ماشین رالی با موتور 1600 ساخت که از ماشین رالی قدیمی او تویوتا گرفته شده است.

کرولا جدید از فضای داخلی کاپوت قهوه ای آن محروم شده و به قفس ، تجهیزات ایمنی و ابزارهای اضافی مجهز شده است. علاوه بر این ، تجهیزات رالی زیادی وجود دارد ، مانند ترمز دستی هیدرولیک ، که با کارآیی بیشتر و سرویس دهی آن راحت تر است ، لباس عقب با تیرهای محدود ، که باعث سفت شدن چرخ های عقب و ترمزهای بزرگتر گرفته شده از مدل سلیکا می شود. که اطمینان می دهد تویوتا می تواند به طور موثر متوقف شود.

یکی از جزئیات قفل بیرونی هود است که به کمک فنرهای گازی نیز مجهز است. باتری به یک جعبه مهر و موم شده در صندوق عقب منتقل شده و البته تمام عایق های صوتی برداشته شده است.

Bent Egede در واقع فقط دو سال ماشین را رانندگی کرد. در سال 1977 در رالی مونت کارلو به مقام دوم دلپذیر در کلاس خود تبدیل شد. هنگامی که او این سفر را آغاز کرد ، این اتفاق از Rådhuspladsen در کپنهاگ رخ داد ، جایی که یک کنت Saust جوان به نظر می رسید که یک راننده رالی دانمارکی را دنبال می کند تا به یک مسابقه بین المللی اتومبیلرانی برود.

از آن زمان ، کنت ساوست از Toyota Corolla SR 1600 دانمارکی با شماره ثبت DZ 54 867 پیروی می کند ، که متعاقباً چندین بار صاحبان و همچنین شماره ثبت را تغییر داد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =