تویوتا از بازیهای المپیک Automagazin.sk پشتیبانی کرد

[ad_1]

تویوتا اعلام کرده است که تبلیغات مربوط به بازی های المپیک توکیو را از تلویزیون پخش نخواهد کرد و رئیس جمهور آکیو تویودا در اواخر این هفته در مراسم افتتاحیه شرکت نخواهد کرد.

رویترز گزارش داد ، یکی از حامیان مالی اصلی نمی خواهد به تصویر آسیب برساند ، زیرا بازیهای المپیک علی رغم مخالفت شدید مردم ژاپن و ترس از گسترش بیشتر ویروس کرونا در حال برگزاری است. جون ناگات ، رئیس ارتباطات تویوتا گفت ، بازیهای المپیک توکیو در حال تبدیل شدن به یک رویداد است که “به دلایل مختلف” جلب حمایت سخت تر است. ناگاتا گفت: “ما به طور كامل از ورزشكاران حمايت كرده و با ارائه وسايل نقليه و منابع ديگر در بازي ها مشاركت خواهيم كرد.” قرار است این المپیک از روز جمعه آغاز شود و در شرایطی بی سابقه برگزار می شود. به دلیل اوضاع همه گیر ، توکیو اکنون در چهارمین حالت اضطراری خود به سر می برد و تماشاگران از هیچ مکان ورزشی در پایتخت برخوردار نخواهند شد. تویوتا این بازی ها را با 3،340 وسیله نقلیه فراهم خواهد کرد که کمتر از 3،700 اتومبیل برنامه ریزی شده اولیه است ، زیرا مورد نیاز تماشاگران نیست. بیش از 90٪ اتومبیل ها پیشرانه جایگزین دارند ، آنها با هیدروژن یا برق کار خواهند کرد. بزرگترین خودروساز جهان در بازی های المپیک بدون تماشاگر نیز رویدادهایی را که قصد داشت در آن خودروهای خود را تبلیغ کند لغو کرد.

Toyota GR Yaris – Viac GR ako Yaris

در یک نظرسنجی Kyodó News در آخر هفته ، 87٪ از پاسخ دهندگان از برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو در طی همه گیری ابراز نگرانی کردند و 2/31٪ از آنها اظهار داشتند که باید المپیک لغو شود.

منبع: CN.cz

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 1 =