تویوتا کرولا کراس – زمانی که شاسی بلندها بازار را هدایت می کنند! | Automagazin.sk

[ad_1]

کرولا کراس بر اساس پلت فرم شاسی TNGA تویوتا، به ویژه آخرین گزینه توسعه پلت فرم GA-C ساخته شده است.

کرولا کراس دارای طول 4460 میلی متر، عرض 1825 میلی متر، ارتفاع 1620 میلی متر و فاصله بین دو محور 2640 میلی متر است. این خودرو در میان تویوتا C-HR و RAV4 در میان بازارهای اروپایی بسیار رقابتی برای شاسی‌بلندهای کلاس متوسط ​​قرار گرفته است و راحتی، کاربردی و انعطاف‌پذیری مورد نیاز خانواده‌های فعال با فرزندان کوچک‌تر را ارائه می‌دهد.

فضای داخلی فضای سر و زیرپایی سخاوتمندانه ای را در هر دو ردیف صندلی ها، بازشوهای بزرگ درهای عقب، و همچنین فضای داخلی روشن و فضایی حتی مطبوع تر از طریق سانروف پانوراما ارائه می دهد. محفظه چمدان به لطف لبه بارگیری کم و باز شدن وسیع درب عقب تاشو برای بارگیری آسان اجسام بزرگ، به عنوان مثال، دسترسی آسان را تضمین می کند. کالسکه یا دوچرخه.

کرولا کراس اولین مدل جهانی تویوتا است که از سیستم جدید هیبریدی نسل پنجم بهره می برد.

سیستم شارژ خودکار نسل پنجم کاملا هیبریدی که برای دیفرانسیل جلو (FWD) یا تمام چرخ متحرک (AWD-i) استفاده می شود، بر اساس نسخه قبلی ساخته شده است و گشتاور بالاتر، برق بیشتر، حتی کار اقتصادی تر و بهتر را ارائه می دهد. لذت رانندگی

گیربکس همراه با استفاده از یک سیستم روانکاری و توزیع روغن جدید، که در آن از روغن ویسکوزیته پایین استفاده شده بود، دوباره طراحی شد. این به نوبه خود در راندمان عملیاتی و افزایش بهره وری به دلیل تلفات الکتریکی و مکانیکی کمتر منعکس می شود. ماژول باتری جدید از آخرین نتایج در توسعه باتری های لیتیوم یونی استفاده می کند که آن را قدرتمندتر و 40 درصد سبک تر از قبل می کند.

تست Toyota Corolla GR Sport – اسپرت و در عین حال دوستدار محیط زیست

با افزایش قدرت موتور الکتریکی و موتور احتراق داخلی، قدرت کل سیستم بیش از 8 درصد افزایش یافته است. پیشرانه هیبریدی 2.0 لیتری FWD 146 کیلووات (197 اسب بخار) تولید می کند و خودرو را در 8.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رساند. نوع AWD-i از یک موتور الکتریکی اضافی در محور عقب با قدرت قابل توجه 30.6 کیلووات استفاده می کند. موتور الکتریکی عقب برای کشش بهتر، ایمنی پشت فرمان و احساس ایمنی در سطوح با کشش کمتر به طور خودکار متصل می شود. پارامترهای شتاب Corolly Cross AWD-i مانند نسخه FWD است.

نسل پنجم سیستم هیبریدی نیز پیشرفت های بیشتری در ویژگی های رانندگی به ارمغان می آورد. سیستم پیشرانه در حال حاضر حتی خطی تر است، همچنین قابلیت پیش بینی و کنترل بیشتر در شتاب گیری، با سرعت خودرو بهتر با سرعت موتور احتراق داخلی به نفع رفتار بصری و طبیعی خودرو مطابقت دارد.

برای این منظور، یک کالیبراسیون برای تعیین پاسخ واقعی درایو به دستورالعمل های پدال گاز تنظیم شد.

فناوری های پیشرفته

کرولا کراس جدید علاوه بر تعدادی فناوری مدرن، دارای رابط مدیریتی ارتقا یافته ای است که جدیدترین فناوری های چند رسانه ای را به ارمغان می آورد. داشبورد در چینش ویژه ای برای بازار اروپا شامل یک صفحه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی کاملاً جدید با پشتیبانی از پیکربندی های مختلف و همچنین نمایشگر مرکزی 10.5 اینچی سیستم چندرسانه ای است. پانل ابزار دیجیتال 12.3 اینچی مجهز به سخت افزار و نرم افزار کاملاً جدید است. بزرگترین نمایشگر در این کلاس بیشترین فضا را برای نمایش اطلاعات، انعطاف پذیری استثنایی و تنظیمات کاربر، به عنوان مثال، ارائه می دهد. برای نمایش مصرف سوخت، سیستم هیبریدی یا ناوبری.

جدیدترین سیستم چندرسانه ای با پردازنده جدید سریعتر و صفحه نمایش لمسی 10.5 اینچی با گرافیک خوب، به ترتیب از اتصال بی سیم از طریق Apple CarPlay پشتیبانی می کند. اتصال کابلی از طریق فناوری Android Auto. شامل بسته سرویس تویوتا Smart Connect.

تحویل خودرو به مشتریان از پاییز 2022 آغاز می شود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =