جشن با شیر روی هود Automagazin.sk

[ad_1]

تعطیلات تابستانی نباید تنها دریا و ساحل باشد ، اروپا همچنین بسیاری از مکانهای جالب دیگر و مکانهای زیبا را ارائه می دهد. اگر دوست دارید از شراب خوب لذت ببرید ، می توانید از منظره تاکستان های زیبا لذت ببرید و دوست دارید در طبیعت وقت بگذرانید ، پس شهر رودسهایم آم راین در غرب آلمان یک مقصد ایده آل برای شما است.

با ماشین به این منطقه شرابی ، 850 کیلومتری براتیسلاوا رفتیم. به طور خاص ، ما یک همراه برای سفر خود در قالب یک پژو 3008 ارتقا یافته انتخاب کردیم. چرا این SUV جمع و جور؟ پاسخ ساده است: پژو 3008 یک ماشین جادار و راحت است که صدها کیلومتر بزرگراه را بدون تردید جذب می کند و در عین حال حتی از زمین های نرم نیز نمی ترسد – در صورت لزوم. علاوه بر این ، ما به سراغ نسخه دیزلی با موتور 1.5 BlueHDi رفتیم و نمی توانیم تصمیم بهتری بگیریم.

موتور چهار سیلندر دیزلی 96 کیلووات (130 اسب بخار) ارزش فوق العاده ای دارد ، مخصوصاً به این دلیل که پژو دو بزرگسال را با چمدان به مدت دو هفته رانندگی می کرد ، در حالی که در برخی نقاط ما خیلی سریعتر از محدودیت سرعت در قلمرو خود مسابقه می دادیم.

آرامش فعال

سر خود را خاموش کنید ، استراحت کنید ، اما همچنان فعال باشید. آیا شما نیز خود را در این مورد می بینید؟ هنگام بازدید از رودسهایم آم راین ، توصیه می کنیم از منظره رودخانه راین تا بنای ملی ، که یک تله کابین شما را مستقیماً از مرکز شهر به آنجا می برد ، لذت ببرید. در اطراف بنای یادبود می توانید به طرز دلپذیری در مسیرهای جنگلی قدم بزنید ، در حالی که در نزدیکی آن حصاری بزرگ وجود دارد که گوزن ها از آرامش در آن لذت می برند.

می توانید حیوانات را تحسین کنید و حتی به آنها گلوله بدهید ، که می توانید آنها را مستقیماً در دستگاه فروش دستگاه خریداری کنید. در امتداد جاده جنگلی ، به زودی به تله کابین دیگری می رسید ، این بار آسانسور صندلی. گردشگران را به شهر باز می گرداند ، که با خیابان های عاشقانه زیادی آمیخته است. همه جا بوی قهوه و دسر می دهد. در مورد قهوه ، توصیه دیگری برای شما داریم – قهوه اصلی رودسهایم. این یک غذای محلی است و بنابراین قهوه با برندی محلی Asbach ، خامه فرم گرفته و شکلات در بالای آن است.

فرایند تهیه قهوه حتی شامل یک موشک م effectiveثر است که گارسون آن را درست در مقابل چشمان شما به فنجان پرتاب می کند. با این حال ، باید توجه داشت که در این مورد ما بیشتر در مورد تعطیلات برای بزرگسالان صحبت می کنیم ، زیرا اساس سفر شراب خوب ، قهوه سنتی و چشم اندازهای فوق العاده از شهر و راین است. با این حال ، قطعاً بسیاری از مکان های دیگر در این منطقه وجود دارد که حتی کودکان مسافر را نیز مجذوب خود می کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =