حادثه پارکینگ – مخصوصاً اجرا نکنید! | Automagazin.sk

[ad_1]

پارکینگ های شلوغ مقابل ساختمانهای مسکونی ، فروشگاه های بزرگ یا سالن های بدنسازی برای بسیاری از رانندگان ترسناک است. حتی کسانی که از پارکینگ رایگان لذت می برند نیز گاهی آسیب می بینند. اگر مشکلی پیش آمد و ناخواسته به اتومبیل دیگری آسیب رساند ، مسئولیت آن را بر عهده بگیرید و به صورت قانونی پیش بروید. در عمل ، اغلب اتفاق می افتد که مقصر ، به دلیل ترس یا ترسو بودن خود و تصور اینکه کسی او را ندیده است ، صحنه حادثه را ترک کند و در نتیجه مشکلات بیشتری ایجاد کند. بنابراین بیایید با آنچه که در صورت صدمه به اتومبیل دیگر قطعاً نباید انجام دهیم شروع کنیم.

ارزش رفتن ندارد

نادیده گرفتن این واقعیت که شما به خودروی شخصی صدمه زده اید و فقط ترک آن نه تنها در یک شرکت مناسب انجام نمی شود بلکه نتیجه ای هم نخواهد داد. برای فرار از صحنه تصادف شما مجاز به جریمه نقدی جدید از 200 تا 1000 یورو و همچنین لغو گواهینامه رانندگی تا 5 سال هستید. همچنین مهم است که کاغذ پشت برف پاک کن کافی نباشد و شما را از مشکلات فرار نجات ندهد. گرچه بهتر از کاری نیست در عین حال بسیاری از ترس خود خسارت از صحنه فرار نمی کنند بلکه به دلیل ترس از افزایش قیمت حق بیمه به دلیل کمی بی احتیاطی از صحنه فرار می کنند. این درست است ، اما معمولاً فقط چند یورو در سال است و مطمئناً ارزش ریختن با پلیس را ندارد.

سر خود را خنک نگه دارید

به محض اینکه شخص بفهمد به ماشین شخصی صدمه ای وارد کرده است ، ترسیده می شود. با این حال ، استرس به کسی یا کسی کمک نمی کند ، بنابراین بهتر است ماشین خود را تا آنجا که ممکن است با خیال راحت به ماشین آسیب دیده نزدیک کنید. اگر نمی توانید در کنار آن پارک کنید ، از استفاده از مثلث هشدار دهنده و چراغ های راهنما نترسید تا سایر رانندگان بتوانند مشکل و ماشین پارک شده شما را ثبت کنند.

صاحب پیدا کن

یافتن مالک اتومبیل آسیب دیده بسیار مهم است ، اما همیشه آسان نیست. به عنوان مثال ، اگر ضرر در مقابل یک مرکز خرید رخ داده است ، می توانید با استفاده از اطلاعات آن را تحریک کنید. در این حالت ، اگر مالک به طور تصادفی در این بین بازگشت ، یک اتصال را پشت برف پاک کن ماشین آسیب دیده بگذارید. اگر مالک را پیدا نکردید ، از تماس با پلیس با شماره 158 دریغ نکنید. گشت احضار شده ممکن است طبق قانون جریمه ای برای ایجاد حادثه در نظر بگیرد ، اما این امر به شما کمک می کند تا صاحب ماشین آسیب دیده را پیدا کنید و کل مشکل را حل کنید. در هر صورت هزینه آن بسیار کمتر از این خواهد بود که پلیس به تنهایی به سراغ شما بیاید و شما را به دلیل ترک صحنه مجازات کند. بعلاوه ، شما از شر چیزهایی که نیازی به آن ندارید خلاص می شوید.

مخاطبین را تبادل کرده و اسناد را ذخیره کنید

شما باید گزارش تصادف را با مالک موفق ردیابی خودرویی که صدمه زده اید ، بنویسید. این سندی است که هنگام انعقاد PZP از شرکت بیمه دریافت کرده اید ، اما به تجهیزات اجباری خودرو تعلق ندارد. اگر فاقد آن هستید ، می توانید آن را به راحتی از اینترنت بارگیری کنید ، اما باید همیشه آن را در اتومبیل کپی کنید (برای خود و طرف مقابل در تصادف). از این گذشته ، تنها کاری که شما باید انجام دهید تبادل مخاطب است و می توانید تا آنجا که ممکن است صحنه حادثه را ترک کنید. اما به یاد داشته باشید که شما به عنوان مقصر موظف هستید خسارت را حداکثر 15 روز پس از حادثه به شرکت بیمه گزارش دهید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =