خاطرتان هست وقتی ما برای اولین بار ماشین برقی جلوی ماشین خود داشتیم؟

[ad_1]

زیر نظر تسلا

هیچ چیزی در آسفالت بزرگراه Skåne وجود ندارد که Tesla Model S را از سدان لوکس آلمانی متمایز کند ، و صفحه نمایش در وسط آن که شبیه آی پدی است که توسط هورمون های رشد شلیک شده است ، به بهبود برداشت کلی از کابین همه چیز با لمس سبک با انگشت اشاره کنترل می شود.

اثبات اینکه مدل S یک ماشین لوکس بسیار راحت است در صندلی مسافر دروغ می گوید و خرخر می کند. با این حال ، او به سرعت از سرزمین رویاها دور می شود و وقتی تلفن من ناگهان زنگ می خورد ، به واقعیت برمی گردد. آن را به عکاس می دهم و مکالمه را گوش می دهم. تسلا است. آنها می دانند ما کجا هستیم. آنها دقیقاً می دانند که چه مقدار از قدرت ما باقی مانده است. و آنها فقط می خواهند بشنوند که آیا این کار خوب پیش می رود؟ من خیلی جهنم دارم. من می خواهم تلفن را از دست ماتیاس عکاس بگیرم و توضیح دهم که چنین روشهای نظارتی متعلق به آلمان شرقی قدیم است. با این حال ، بعداً فهمیدم که آنها دلایل خود را داشتند. یک روزنامه نگار اتومبیل آمریکایی به تازگی یک نظر برای تسلا مدل S نوشته بود ، جایی که آن را برای رانندگی طولانی تر بیرون آورد. به گفته وی ، این انتظارات را برآورده کرد و در واقع این سفر با کشیدن ماشین در خانه توسط جارو پایان یافت. اگر او یک روزنامه نگار محلی وایومینگ بود ، این داستان مشکلی ایجاد نمی کرد. این مشکل زمانی ایجاد شد که وی برای نیویورک تایمز کار می کرد.

تسلا و روزنامه نگار در مورد روند وقایع به شدت اختلاف نظر داشتند و بدون پرداختن به جزئیات بیشتر ، فقط می توان گفت که الون ماسک ، بنیانگذار تسلا موتورز ، معتقد است که این پرونده برای شرکت 100 میلیون هزینه در بر داشته است. دلار همه تبلیغات همیشه تبلیغات خوبی نیست.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 2 =