دیگر در پیاده رو پارک نمی کنیم! | Automagazin.sk

[ad_1]

قانون‌گذاران اصلاحیه‌ای را برای قانون ممنوعیت پارک رایگان در پیاده‌روها از اول مارس 2022 تصویب کرده‌اند. تنها در مکان‌هایی که مجاز به علامت‌گذاری با علائم جاده‌ای مناسب – افقی و عمودی هستند، استثنا وجود دارد. آنها استدلال می کردند که پیاده روها باید به عابران پیاده بازگردانده شود و همانطور که چندین بار اتفاق افتاده است، قانونگذاران ما از کشورهای پیشرفته اروپای غربی مثال هایی زده اند. ادعا می شود که هنوز هم می توانید در پیاده روهای کنار ما (HU, PL, A) تقریباً با شرایط مشابه ما پارک کنید. مشکل اصلی که می بینم این است که زیرساخت ها برای این کار آماده نیست. علاوه بر این، پارک در پیاده رو برای همه شهرها مشکلی ندارد. هر شهرداری نیاز به سیاست پارکینگ ندارد! این موضوع به ویژه در مجتمع های مسکونی ضروری است. با توجه به این اقدام، شهروندان در سراسر اسلواکی هزاران فرصت پارکینگ را از دست خواهند داد. غرامت مناسب ارائه می شود …

ممتاز

شرکت کنندگان در ترافیک به غیر از عابران پیاده نمی توانند از پیاده رو استفاده کنند. این در مورد دوچرخه سواران زیر ده سال، افرادی که آنها را همراهی می کنند و افرادی که آنها را همراهی می کنند مطابق با قانون اعمال نمی شود. آنها مجاز به رانندگی در سمت راست پیاده رو هستند، به شرطی که عابران پیاده را به خطر نیاندازند یا محدودیتی ایجاد نکنند. وسایل نقلیه خود متعادل کننده، اسکوترها با موتور سیکلت کمکی، دوچرخه ها نیز می توانند در پیاده رو پارک کنند و موتورسیکلت ها و اسکوترها به پارک خود در پیاده رو ادامه می دهند، مگر اینکه تابلوی راه خلاف آن را مشخص کند. در هر صورت، عرض پیوسته بزرگراه باید حداقل 1.5 متر باقی بماند.

چه کسی جریمه می کند؟

با ماشین شما می توانید در پیاده رو پارک کنید فقط در جایی که مکان های پارکینگ به درستی مشخص شده است – علائم عمودی و افقی. با این حال، این بدان معناست که اگر مقامات محلی نمی‌خواهند ساکنان، بازدیدکنندگان یا کسانی را که برای کار به شهر یا محله می‌روند را پیاده رها کنند، باید چنین مکان‌هایی را برای پارکینگ مشخص کنند. و آنها احتمالاً سردرد دارند زیرا ارزان نخواهد بود، اما تجارت خوبی برای تولید کنندگان علائم جاده ای وجود دارد. کنترل پارکینگ های نامناسب در اولویت پلیس شهری و شهری است، پلیس کشور باید در پویایی تردد به سایر موارد رسیدگی کند که پلیس شهر هیچ اختیار قانونی برای آن ندارد. با این حال، این رد نمی کند که پلیس ایالتی نتواند این کار را انجام دهد. مجازات های پارکینگ نامناسب می تواند متفاوت باشد. از انسداد خودرو با دمپایی و سپس رفع مستقیم تخلف مالی، از یدک کشی خودرو تا استفاده از مستندات تخلف و اطلاع رسانی به مرجع ذی صلاح.

رجوع کنید به الف) رجوع کنید به ب)

تقریباً همه شهرداری ها بودجه محدودی دارند و تعداد کمی مازاد تولید می کنند. پول تابلوهای راهنما را از کجا می آورند (با وجود اینکه اکثر پیاده روها در طول زمان در وضعیت فاجعه باری قرار می گیرند که معمولاً تعمیرات اساسی آنها را به خاطر نمی آورم) مخصوصاً وقتی قانون به اصطلاح آبان از آسمان آمده است؟ اما فقط این پارکینگ شارژ می شود. علاوه بر این، علائم جاده باید مورد توجه قرار گیرد تا معتبر باشد. با توجه به تاریخ لازم الاجرا شدن، رنگ آمیزی خطوط باید در زمستان انجام شود که از نظر فنی پیچیده است و به شدت به آب و هوا بستگی دارد. برای این کار باید مستندات طراحی تهیه و تعداد کافی برند تولید شود. چه کسی از آن درآمد کسب خواهد کرد؟ هزاران برند مورد نیاز خواهند بود، بنابراین به لطف فرمان جدید، تجارت برند همچنان به رونق خود ادامه می دهد.

من ترجیح می دهم در مورد (غیر) زیبایی شناسی سکوت کنم. اگر پارک کردن در پیاده رو به طور کامل ممنوع است، ممکن است نیاز به ادغام برخی از خیابان ها برای ایجاد ظرفیت پارک جدید باشد. در عمل، این بدان معنی است که انتشار گازهای گلخانه ای بیشتری در هوا منتشر می شود. ترافیک پویا کند خواهد شد.

من نیاز به محافظت از عابر پیاده و بازگرداندن پیاده رو به عابران را درک می کنم، اما اگر اینطور باشد، نیاز به تنظیمات فنی دارد، زیرا معماری اسلواکی رژیم قبلی هرگز چنین چیزی را فکر نکرده است. من فکر نمی کنم یا هرگز آن را تصمیمی برای ممنوعیت چیزی بدون جایگزین قابل قبول نمی دانم. بسیاری از مقامات شهرداری نیز خواهان به تعویق افتادن این قانون هستند – که در واقع می تواند اتفاق بیفتد. بیایید از خود بپرسیم که آیا عابران پیاده واقعاً به بیش از 1.5 متر نیاز دارند اگر واقعاً مجبور نباشند پیاده رو را با کسی به اشتراک بگذارند؟

و شاید هم نه…

شهرداری ها به خوبی می دانند که مشکل انبوه چیست و زمان کمی دارند. آنها از نفوذ خود استفاده می کنند تا اثربخشی این دستورات قانون را جابجا کنند، زیرا امکان ارائه علائم جاده وجود ندارد – تولیدکنندگان نیز به عقب نمی رسند. بنابراین می توان آن را برای این ماه به تعویق انداخت. با این حال، لغو کلی مقررات جدید و بازگشت به وضع موجود غیرواقعی است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + دوازده =