راننده سال 2021 – مصاحبه با برنده Automagazin.sk

[ad_1]

این بار 22 شرکت کننده برای آزمون مهارت های نظری و عملی خود آمده بودند. 18 مجرد بین بیست تا چهل و چهار نفر از جنس منصف. عزیزم تابستان را برای ما آرزو کرد و شرایط بهینه را برای سه مسابقه اصلی در فضای باز – رانندگی مدرسه، پارکینگ و مدرسه اسکی – شبانه روزی ایجاد کرد. این رشته طاقت فرسا بیشترین چین و چروک را روی پیشانی رقبا ایجاد کرد و امتیازات زیادی را از آن از دست دادند.

بالاخره آدم باید بهترین باشد. این بار او میشال دوبک اسلواکی وسط خوبی شد. او که اهل ساش است، از مدرسه در زولن فارغ التحصیل شد، امروز در اداره دولتی در بانسکا بیستریکا کار می کند. آنها در یک خانه خانوادگی در روستای باستانی و اصلی ساسا در منطقه زوولن با دوستشان مونیکا که در مسابقه ما شرکت کرد زندگی می کنند.

“همه این جوایز در واقع متعلق به او هستند، او در مسابقه “راننده سال” قرعه کشی شد و شرکت کرد، اما او نتوانست شرکت کند، بنابراین من او را جایگزین کردم.

این رویداد را چگونه ارزیابی می کنید و چه چیزی به شما داد؟ – ما میپرسیم.

«این اولین بار است که در چنین رویدادی شرکت می کنم و هیجان زده هستم. من دانش تئوری ترافیک جاده را تکرار کردم و آزمایش کردم، زیرا همین امسال برخی از قوانین تغییر کردند، اصول کمک های اولیه را تکرار کردم، آنها در یک بیماری همه گیر مهم تر از آن هستند، اما عملی ترین بخش مسابقه، همانطور که می گویم. اوپل فقط خودروهای هیبریدی برقی یا پلاگین ارائه می کرد و مانند اکثر رقبا، هرگز پشت فرمان چنین خودرویی نبودم. من طرفدار زیاد خودروهای برقی نیستم، کمی محافظه کار هستم، بیشتر طرفدار موتورهای بنزینی و گیربکس دستی هستم. از خودروهای برقی تقریباً سه برابر قیمت کلاسیک من دلسرد می شوم، اما کاستی های دیگری را ثبت می کنم. تولید و همچنین دفع باتری های گران قیمت و سنگین نیز چندان سازگار با محیط زیست نیست. علاوه بر این، شبکه انرژی کنونی قادر نخواهد بود با افزایش چشمگیر خودروهای الکتریکی مورد انتظار در حدود سال 2030 کنار بیاید. به هر حال، حتی اسکاندیناوی صنعتی، که در آن حمل و نقل الکتریکی در سطح بالایی از توسعه قرار دارد، باید شارژ باتری را تنظیم کند و فقط می تواند این کار را انجام دهد. . خودرو در حال حاضر روزهای سختی را پشت سر می گذارد. حتی موتورهای دیزلی با استاندارد آلایندگی یورو 6 که کمترین آلایندگی را از موتورهای احتراق داخلی دارند، کم‌بود اوره را احساس می‌کنند و بدون آن خودرو کار نمی‌کند. چه کاری میخواهیم انجام دهیم؟ آیا سیستم عامل گران قیمت حذف می شود و آیا به استاندارد آلایندگی یورو 5 باز می گردد؟ اینها مسائلی است که ما اغلب با همکاران در میان می گذاریم، اما باید توسط متخصصان حل شود. می‌دانم چه می‌گویم، من یک برق‌کار آموزش دیده هستم، سال‌ها در تعمیرگاه خودرو Zvolen کار کرده‌ام، ما حتی کامیون‌ها را تعمیر کرده‌ایم، بنابراین من واقعیت را می‌دانم.»

امسال رقابت بین 22 رقیب بسیار قوی بود، میشال نیز مقام اول مسابقات و عنوان راننده سال را به دست آورد. بین او و آدام بوهوش دوم، سواری ماهرانه و با همان تعداد امتیاز عملاً تنها ده ها ثانیه تعیین شد.

«با تشکر از سردبیران مجله Auto برای یک روز دلپذیر در بین خودروها. و اکنون من مشتاقانه منتظر MOKKU-E جذاب هستم که به همراه دوستم مونیکا به مدت 14 روز از اوپل به عنوان جایزه دریافت کردم.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =