رنو آرکانا E-TECH: ترکیبی شیک Automagazin.sk

[ad_1]

پایان داغ ماه ژوئن اولین تاریخ برای تجدید نظر ما با رنو آرکانا در یک نسخه هیبریدی با نام E-TECH بود. چند هفته پیش ما یک کوپه SUV شیک را رانده بودیم ، اما در آن زمان فقط یک نمونه میکرو هیبریدی با موتور بنزینی TCe چهار سیلندر 1.33 لیتری برای انتخاب خبرنگاران در دسترس بود. با این حال ، حتی در آن زمان ، ما احساس دلپذیری از مدل Arkana داشتیم ، بنابراین ما واقعاً چشم به راه هیبریدی بودیم.

اساس نسخه هیبریدی E-Tech یک بنزین چهار سیلندر بنزینی اتمسفری غیر مستقیم با حجم 1.6 لیتر و قدرت 69 کیلووات (94 اسب بخار) است که با یک موتور الکتریکی 36 کیلووات (49 اسب بخار) ترکیب می شود و ژنراتور استارتر با قدرت 15 کیلووات (20 اسب بخار). در پایان ، قدرت ترکیبی ترکیبی تا 105 کیلووات (143 اسب بخار) است. موتور الکتریکی از یک باتری 1.2 کیلووات ساعت انرژی می گیرد. همچنین لازم است کاهش فضای چمدان از 513 لیتر به 480 لیتر در نظر گرفته شود. البته عنصر اصلی یک گیربکس اتوماتیک چند حالته است که دارای 2 دنده برای موتور الکتریکی و 4 دنده برای موتور احتراق داخلی است. تفاوت قیمت بین نسخه های TCe 140 و E-Tech نیز بسیار جالب است. در حال حاضر ، اختلاف بین آنها فقط 1100 یورو است.

رنو در اولین سفر با خودروی ترکیبی یک سورپرایز کوچک برای ما تدارک دید. در قطعه ای به طول 60 کیلومتر باید تلاش می کردیم کمترین هزینه ممکن را داشته باشیم. ما با استفاده از 3.9 تا 4.0 لیتر موفق به عبور از بخش اندازه گیری شده شدیم ، اما با تهویه مطبوع اعتراف می کنیم. یکی از همکاران تحریریه رقبا با جدیت بیشتری این چالش را پذیرفت و توانست به مصرف متوسط ​​3.3 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر برسد.

بعد از گذشت چند ده کیلومتر ، رنو آرکانای هیبریدی تأثیر خوبی بر ما گذاشت. این یک شاسی راحت دارد که حتی از رانندگی اسپرت تر ، یک سیستم هیبریدی قدرتمند ، توانایی رانندگی با نیروی الکتریکی نمی ترسد و همچنین به طرز وحشیانه ای خوب به نظر می رسد. ما ثابت کرده ایم که هیبریدی با قدرت 145 اسب بخار می تواند حداکثر چهار لیتر رانندگی کند و این برای آزمایش سرمقاله که قبلاً درباره آن کنجکاو بوده ایم نیز یک چالش است.

اولین رانندگی با رنو آرکانا – خداحافظ تعصبات!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 15 =