رنو اسپورت نام خود را تغییر می دهد: حالا Alpine باید به پیست برگردد

[ad_1]

باشه ولی چرا؟

شاید قلب بفهمد که چرا رنو اسپرت خسته کننده است و آلپاین سرگرم کننده است ، اما چگونه رنو می تواند نام رنو اسپرت را تغییر دهد؟ ابتدا باید بررسی کنیم که رنو در غیر این صورت از نام Alpine استفاده کرده است.

ابتدا این نام توسط یک تولید کننده مستقل که شرکت Alpine را در سال 1955 تاسیس کرد ، استفاده شد. در سال 1976 ، رنو اسپرت با Alpine شروع به کار کرد و در سال 1995 آخرین اتومبیل با برچسب های آلپ ساخته شد.

در سال 2017 ، این نام تجاری برای A110 جدید استفاده شد ، و این نام همچنین به یک سری مسابقه ای تبدیل شد که در مسابقات اتومبیلرانی برای جام A110 برگزار شد.

در ژانویه 2021 ، پس از بازسازی ، Alpine اعلام کرد که این مارک به صورت گسترده تری مورد استفاده قرار خواهد گرفت و فقط در آینده خودروهای الکتریکی تولید می کند. به همین دلیل است که اخیراً از این برچسب به عنوان “شروع جدید” برای پروژه های رنو استفاده شده است.

به گفته مدیر عامل آلپ ، لوران روسی ، این نام تجاری نیز عملکرد مشابهی در این آغوش دارد:

به عنوان بخشی از سازماندهی مجدد برند گرا گروه رنو ، داشتن واحدهای جداگانه با نام Alpine و درک ارزشها و اهداف تجاری برند بسیار مهم است. لوران روسی می گوید: “آلپاین تلاش می کند یک مارک تجاری لوکس باشد که در خط مقدم نوآوری و فناوری قرار دارد.”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − ده =