رنو توئیزی – بازگشت به پرواز Automagazin.sk

[ad_1]

در مجله Auto ما اتومبیل ها و وسایل نقلیه، موتور سیکلت ها، اسکوترها، ATV ها را آزمایش می کنیم و گاهی اوقات کامیون یا اتوبوس را امتحان می کنیم. رنو توئیزی اساساً هیچ کدام از اینها نیست. از نظر فنی، به ATV نزدیک است، زیرا کارت فنی دارای یک دسته ثبت شده L7e است، اما در نگاه اول بیشتر شبیه یک اسباب بازی کوچک است. توئیزی از سال 2012 در بازار اروپا حضور داشته است، اما رنو متعلق به شهر به تازگی وارد اسلواکی شده است. دو نفره است، قفل نمی شود و هر دو در به سمت بالا باز می شوند، یادآور ماشین های فراری و لامبورگینی است.

منطقه او یک شهر است

رنو توئیزی اساساً چنین موتورسیکلت برقی با سقف و چهار چرخ است. موتور الکتریکی در قسمت عقب قرار دارد و چرخ های عقب را به حرکت در می آورد. قدرت 13 کیلووات (17 اسب بخار) و حداکثر گشتاور 57 نیوتن متر است. توئیزی به حداکثر سرعت 80 کیلومتر در ساعت می رسد، بنابراین نمی توان آن را تا 100 شتاب داد. از 0 تا 45 کیلومتر در ساعت، با این حال، این وسیله نقلیه خوب می تواند در 6.1 ثانیه شتاب بگیرد و شتاب 30 تا 60 را به صورت انعطاف پذیر در 8.1 ثانیه طی کند. در ترافیک شهری کندترین نیست، برعکس، می تواند نسبتا سریع رانندگی کند. فرمان برقی یا ترمز ندارد، اما حتی نیازی به آن ندارد.

کل ساختار به طور قابل توجهی روی دست اندازها می پرد، اما در غیر این صورت رانندگی با رنو توئیزی با وزن 474 کیلوگرم بسیار خوب است. و او کاملاً با آن پارک می کند. از آنجایی که تنها 2338 میلی متر طول دارد، می تواند به راحتی هنگام پارک طولی به صورت متقاطع پارک کند. تنها چیزی که در حین رانندگی کمی مرا آزار می داد، واکنش دیرهنگام موتور الکتریکی به پدال گاز بود، بنابراین، برای مثال، روی تپه، تقریباً همیشه درست قبل از اینکه رنو کنترل را به دست بگیرد و به جلو حرکت کند، عقب نشینی می کردم. به لطف کیسه هوا و کمربند ایمنی سه نقطه ای، در ترافیک احساس امنیت می کردم.

کارایی به جای راحتی

هر دو در (اگر 499 یورو برای پنجره ها پرداخت نکنید) فقط از داخل باز می شوند و قفل نمی شوند. با این حال، این نیز مشکلی نیست، زیرا به طور کلی هیچ چیز ارزشمندی در داخل کابین به جز فرمان و صندلی ها وجود ندارد. در دو طرف داشبورد کابینت های کاربردی پیدا می کنم که به عنوان فضای ذخیره سازی عمل می کنند، در حالی که کابین سمت راست فرمان حتی می تواند قفل شود. صندلی فقط در جهت طولی قابل تنظیم است و ترمز دستی زیر داشبورد قرار دارد. بابت عملکرد گرمایش شیشه جلو و همچنین برف پاک کن کاربردی به شما تبریک می گویم. بخشی که من تست کردم دارای سنسورهای پارک عقب با 150 یورو اضافی و حتی یک سیستم هندزفری بلوتوث متصل به بلندگوهای یکپارچه با 300 یورو اضافی بود.

باتری 6.1 کیلووات ساعتی زیر صندلی راننده قرار دارد. در صورت لزوم، صندلی سرنشین جلو را می توان به فضای ذخیره سازی مانند کیف خرید تبدیل کرد. مسافت پیموده شده کاغذی رنو برقی 100 کیلومتر است، اما در عمل حداکثر مسافت طی شده 70 کیلومتر را انتظار می رود. باتری را می توان به طور انحصاری از یک سوکت خانگی 230 ولت شارژ کرد و کل فرآیند بیش از 3 ساعت طول نمی کشد. طول کابل 3 متر است که به عنوان مثال شارژ را در گاراژ تسهیل می کند. و در مورد قیمت چطور؟ رنو توئیزی برقی به صورت تک نسخه در بلغارستان به فروش می رسد و قیمت آن از 12800 یورو شروع می شود. برای یک موتور سیکلت بسیار زیاد است، اما یک ماشین الکتریکی حداقل یک بار دیگر هزینه دارد. بنابراین انتخاب با شما است. با این حال، این “الکترو پانچ” به اندازه دلخواه من رشد کرد.

آنچه باید تصدیق شود

  • مانور کامل در شهر

چیزی که از دست دادیم

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • علاقه ای که توئیزی در افراد ایجاد می کند.

RENAULT Megane TCe 160 EDC RS Line – با لمسی از نماد RS

رنو توئیزی اوربان 80

قیمت (پایه / تست) 12800 یورو / 14270 یورو

ضمانتنامه 5 سال یا 100000 کیلومتر (149 €)

موتور

  • موتور آسنکرون القایی، حداکثر. قدرت 13 کیلووات (17 اسب بخار) در دور دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 57 نیوتن متر در 0 – 2 100 دور در دقیقه-1. ظرفیت باتری 6.1 کیلووات ساعت انتشار CO2 0 گرم در کیلومتر

راندمان رانندگی

  • 0 – 45 کیلومتر در ساعت در 6.1 ثانیه، vحداکثر = 80 کیلومتر در ساعت، حداکثر برد / تست 100/65 کیلومتر
  • فضای چمدان: 39 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =