زندگی اقتصادی: مازراتی 222 یک خودروی عجیب و غریب برای 200000 DKK است.

[ad_1]

این خودروی آزمایشی یک بار توسط یک Hersild & Heggov جدید در Nerum به مشتری فروخته شد، سپس توسط یک مکانیک مازراتی و سیتروئن خریداری شد که تا سال گذشته از آن فقط به عنوان یک خودرو تابستانی استفاده کرد.

سپس خودرو به استلویو خودرو رسید و هنوز در شرایط نسبتاً خوبی کار می کند.

بدنه فقط یک بار رنگ آمیزی دریافت کرده است و ضد زنگ به نظر می رسد. کابین به دلیل ترکیدن و محو شدن در زیر غروب خورشید شناخته شده است، اما نمونه موجود در خودروی آزمایشی از سال 1988 به عنوان یک جیب حفظ شده است. صندلی‌های جیر عمیق و اسفنجی جدید به نظر می‌رسند، پانل‌های داشبورد ماهاگونی و کناره‌های درها همچنان باقی مانده‌اند. جامد و طیف وسیعی از دکمه ها در کنسول مرکزی کاملاً بکر به نظر می رسد.

تنها نشانه‌های کهولت سن یک جفت شیشه‌های جانبی برقی کند و کمی ساییدگی روی چرم اطراف دسته دنده با یک دکمه چوبی قیمتی و یک بالشتک چرمی بین صندلی‌های جلو است – اما آیا از یک ایتالیایی انتظار متفاوتی داشتید. جانباز در این رنج قیمت؟

تأثیر سس گوجه فرنگی به یاد ماندنی است

وسایل الکترونیکی داخل کابین پاشنه آشیل مدل هستند، اما در اینجا همه چیز خوب به نظر می رسد – دماسنج ها مودبانه رفتار می کنند، فشار روغن بالا و ثابت دارند، عمری در تهویه مطبوع دارند و هنگامی که “تست” را فشار می دهید یک نوار کامل از چراغ های هشدار دهنده با خوشحالی چشمک می زند

مازراتی دیگر قطعات کابین 222 را تامین نمی کند، اما بازارهای بی توربو گسترده ای در آلمان و هلند وجود دارد، دانیله دسی از استلویو اتوموبیلی می گوید. قطعات الکترونیکی در محفظه موتور بیشتر از بوش است، بنابراین هنوز هم می توان این قطعات را تهیه کرد. از سال 1986، مدل های Biturbo به جای کاربراتور دوقلوی Weber، تزریق الکترونیکی دریافت کردند، که شناخته شده است که با هر دو توربوشارژر کار نمی کند.

موتور در خودروی آزمایشی به صورت انژکتوری کار می کند و حتی در کشش و یا درحالت حرکت مشکلی ندارد. اما اگر فراموش کرده باشید که یک توربو جامپر قدیمی چیست، در ابتدا بسیار خسته کننده به نظر می رسد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 5 =