سفارش‌های مرسدس و ولوو شروع به رسیدن می‌کنند: اکنون کامیون‌های با باتری در راهند

[ad_1]

eActros تمام الکتریکی دارای سه یا چهار باتری است که هر کدام با ظرفیت خالص حدود 97 کیلووات ساعت عرضه می شود. با بسته باتری بزرگ eAtros، با شارژ کامل تا 400 کیلومتر برد دارد.

قلب کامیون الکتریکی خط محرکه است که از یک محور عقب با دو موتور الکتریکی یکپارچه و یک جعبه دنده دو سرعته تشکیل شده است. هر دو موتور قدرت پیوسته 330 کیلووات (449 اسب بخار) و قدرت کوتاه مدت 400 کیلووات (544 اسب بخار) را ارائه می دهند.

خط محرک نیز در هنگام ترمزگیری انرژی را جمع آوری می کند، بنابراین در حین رانندگی، انرژی به باتری نیز تامین می شود. شارژ تا 160 کیلو وات امکان پذیر است، بنابراین باتری در eActros 300 می تواند از 20 تا 80 درصد در کمتر از یک ساعت شارژ شود.

شبکه شارژ سنگین اروپایی

آپشن های شارژ یکی از مهم ترین بخش های برقی سازی وسایل نقلیه بار سنگین است و کامیون های مرسدس بنز بخشی از همکاری با گروه TRATON و گروه ولوو است. این سه تولیدکننده کامیون، سرمایه گذاری مشترکی را در پشت یک طرح بلندپروازانه برای شبکه ای جامع از شارژرهای عمومی پرسرعت برای کامیون ها و اتوبوس ها راه اندازی کرده اند.

این شبکه کل اروپا را پوشش خواهد داد و با توافق، کشورها متعهد می شوند که به طور انبوه در معرفی زیرساخت هایی برای شارژ گروه رو به رشد مشتریان در حمل و نقل سنگین و برقی سرمایه گذاری کنند. هدف کلی حمل و نقل کامل از نظر آب و هوای خنثی در اروپا تا سال 2050 است.

این همکاری در سال 2022 با سرمایه گذاری 500 میلیون کرون کرونه از ابتدا آغاز خواهد شد. یورو – حدود 3.7 میلیارد یورو. crowns – این پروژه را به بزرگترین سرمایه گذاری در زمینه شارژ سریع در اروپا تاکنون تبدیل کرده است. برنامه راه اندازی و راه اندازی حداقل 1700 ایستگاه شارژ در بزرگراه ها و مراکز لجستیکی یا نزدیک آن در پنج سال اول پروژه است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =