سوزوکی SX4 S-Cross – آقای قابل اعتماد – تست | Automagazin.sk

[ad_1]

نه تنها طرفداران برندهای ژاپنی به خوبی نسل فعلی سوزوکی SX4 S-Cross را می شناسند. اولین بار هشت سال پیش عرضه شد و در سال 2017 سازنده این مدل فیس لیفت موفق را ارائه کرد. با وجود سن بالا، این SUV جمع و جور هنوز اشکال مدرنی دارد. از نظر من سوزوکی SX4 S-Cross خودرویی است که بیهوده بازی می کند.

suzuki_sx4

او نقاط ضعف خود را می شناسد، اما در عین حال از نقاط قوت خود آگاه است که به لطف آنها می تواند خود را تثبیت کند. اگر به دنبال خودروی شاسی بلندی هستید که حتی از سخت‌ترین زمین‌ها هم ترسی نداشته باشد، در جای مناسبی هستید. SX4 S-Cross دارای فاصله 180 میلی متری از زمین، سیستم چهار چرخ متحرک Allgrip و حتی توانایی توزیع قدرت 50:50 بین محورهای جلو و عقب است. بیهوده به دنبال اکثر شبه جیپ های مدرن می گردید.

هیبرید neznamená هیبرید

اگرچه سوزوکی در نام مدل از کلمه هیبریدی استفاده می کند، اما بیشتر یک حرکت بازاریابی است. این به اصطلاح هیبریدی کاملی نیست که ما از خودروهای تویوتا می شناسیم، و نه یک هیبریدی پلاگین که بتوان از شبکه شارژ کرد. در پشت کلمه جادویی نام، فناوری استفاده از استارت ژنراتور، باتری 48 ولتی و باتری کوچک 0.38 کیلووات ساعت نهفته است. در عمل ما این سیستم را هیبرید سبک می نامیم. این بدان معناست که سوزوکی SX4 S-Cross به تنهایی نمی تواند با برق کار کند.

suzuki_sx4_1

با این حال، هیبریدی نرم از طریق استارت-ژنراتور به موتور کمک می‌کند تا نرم‌تر کار کند و در صورت لزوم، هنگام شتاب‌گیری، با شدت بیشتری کار کند یا دیرتر کار کند. با این حال، نتیجه نیز مصرف سوخت کمتر است. تنها موتور پیشنهادی موتور چهار سیلندر 1.4 بوسترجت بنزینی با 95 کیلووات (129 اسب بخار) و حداکثر گشتاور 235 نیوتن متر است. موتور تزریق مستقیم قابل اعتماد در شرایط ترکیبی حدود 6.7 لیتر کار می کند که من هنوز آن را یک مقدار معقول می دانم. نکته جدید در این مورد این است که می توان آن را با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با مبدل هیدرودینامیک ترکیب کرد. بنابراین، اگر در مورد SX4 S-Cross فقط به دلیل نداشتن دستگاه اسلات مردد بودید، می توانید دوباره آن را در بین خریداران داغ قرار دهید.

مدرسه قدیمی

این واقعیت که نسل فعلی SX4 S-Cross چیزی در پشت خود دارد، نمای داخلی را بیش از همه نشان می دهد. برای شرایط امروزی، کابین خلبان معمولی دوباره می تواند یک مزیت برای گروهی از مشتریان باشد که چندان علاقه ای به فناوری مدرن ندارند. آنها از یک صندلی بلند پشت فرمان، یک ساعت زنگ دار کلاسیک دستی یا یک سیستم اطلاعات سرگرمی ساده با عملکردهای اولیه لذت خواهند برد.

من حتی از کنترل مکانیکی کولر اتوماتیک خوشم آمد. اکنون کنترل رایانه داخلی می تواند روی فرمان باشد، زیرا فشار دادن مستقیم میله به داشبورد قبلاً غلبه کرده است. من تعدادی سیستم راحتی و ایمنی در دسترس داشتم. یکی که در ماشین های مدرن به آن عادت کرده ام. شما فریب سن را نخواهید خورد، اما سوزوکی حتی تلاش نمی کند. اعتماد به نفس او روی یک پایه محکم است و تقریباً همه رقبا را از جاده پنهان می کند.

آنچه باید تصدیق شود

چیزی که از دست دادیم

  • بازخورد بهتر از فرمان.

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • عرض امکانات رفاهی و ایمنی.

سوزوکی در سراسر – وقتی یک و یک دو نیستند

سوزوکی SX4 S-Cross 1.4 لیتری Boosterjet Hybrid Elegance

قیمت (پایه / نسخه / تست) 18 330/20 630/24 200 یورو

ضمانتنامه 3 سال یا 100000 کیلومتر

موتور

  • بنزین با کمپرسور R4 / 16V + MHEV حجم سیلندر 1373 سانتی متر3، حداکثر قدرت 95 کیلووات (129 اسب بخار) در 5500 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 235 نیوتن متر در 2000 – 3000 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 140 – 146 گرم در کیلومتر.

راندمان رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت برای 10.2 ثانیه، vحداکثر= 190 کیلومتر در ساعت، مصرف ترکیبی در WLTP / تست 6.2 – 6.5 / 6.7 لیتر / 100 کیلومتر.

قابلیت اتصال و فضای بار

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • آینه
  • مورب: 7.0
  • فضای بار: 430 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 11 =