شل نام تجاری جدید معرفی می کند – کافه شل | Automagazin.sk

[ad_1]

کافه شل جدیدترین برند جهانی گروه شل است که در کشورهای منتخب اروپایی معرفی شده است. مفهوم کافه شل در تمام پمپ بنزین های شل در اسلواکی موجود است. شل یک نظرسنجی گسترده از بیش از 10 هزار مشتری در پنج کشور اروپایی انجام داد که نشان داد در بسیاری از کشورهای اروپایی ، قهوه یکی از دلایل اصلی توقف مردم در پمپ بنزین ها است.

روندهای تحرک نشان می دهد که مشتریان به احتمال زیاد در آینده زمان بیشتری را در ایستگاه های خدمات Shell خواهند گذراند. به همین دلیل است که شل در راه اندازی مارک جدید شل کافه تجربه چندین ساله خود را در زمینه فروش قهوه در نظر گرفته است.

مفهوم جدیدی برای تمام پمپ بنزین های Shell امروز در اسلواکی معرفی می شود. بسته به اندازه و موقعیت پمپ بنزین ، مشتریان برای فروش قهوه به فرمت های مختلف دسترسی خواهند داشت – از کافه ای تمام عیار که قهوه تازه آسیاب شده را از دستگاه قهوه با اهرم تا گوشه های قهوه ارائه می دهد که در آن مشتریان می توانند قهوه تازه دم کرده را خریداری کنند. مسافرت رفتن. همه نقاط فروش مجهز به دستگاه های قهوه مدرن هستند و کارکنان پمپ بنزین آموزش مجدد خواهند یافت ، بنابراین مارک کافه شل حداکثر تجربه را با قهوه دم کرده عالی ارائه می دهد.

نه فقط قهوه برتر

شل با متخصصان مشهور جهان در زمینه تهیه و بو دادن قهوه همکاری کرده است و از این همکاری دو مخلوط مارک دار قهوه بو داده از دانه های قهوه با کیفیت تهیه شده است.

کافه شل اسپرسو این مخلوط با توجه به سلیقه مشتریان ما مخلوطی از دانه های عربیکا و روبوستا است که طعم فریبنده ، شدید و قوی را ارائه می دهد. متقابلا کافه شل 100٪ عربیکا فقط حاوی دانه های عربیکای آمریکای جنوبی است و طعم ظریفی با اشاره به میوه دارد. جالب اینجاست که شل دانه های قهوه با کیفیت را مستقیماً در بورس کالا خریداری می کند.

تحت مارک کافه شل ، مشتریان نه تنها با کیفیت ترین قهوه ، بلکه محصولات دیگری مانند غذاهای آماده و میان وعده های خوشمزه ، غذاهای مخصوص کبابی ، نان باگت تازه ، لحاف یا پانینی یا هات داگ های بسیار محبوبی را دریافت خواهند کرد که جایزه ای با کیفیت بالا دریافت کرده اند. مطابق چک dTest. “Nمارک کافه شل مرحله دیگری را در توسعه خدمات پمپ بنزین های ما در اسلواکی باز می کند. ما می خواهیم بهترین تجربه ممکن و کیفیت بالا را نه تنها از قهوه خوشمزه خود به مشتریان ارائه دهیم. پمپ بنزین های ما به سرعت به مکانی برای ملاقات سریع و خرید غذای اساسی تبدیل می شوند و از مکانی برای سوخت گیری سریع دور هستند. کافه شل نمادی از تعهد ما برای سرمایه گذاری در توسعه بیشتر شبکه ایستگاه های خدمات ما و بهبود عرضه آنها است. “ یان چاپسکی ، مدیر عملیات در پمپ بنزین های شل در اسلواکی و جمهوری چک ، در مورد راه اندازی نام تجاری جدید کافه شل در بازار اسلواکی اظهار نظر کرد.

قهوه پایدار

شل کافه گواهی جنگل های بارانی را ارائه می دهد که تأیید می کند دانه های قهوه مطابق با سه رکن اصلی پایداری – اجتماعی ، اقتصادی و زیست محیطی تحویل داده می شود. تأمین کنندگان و کشاورزان موظفند در تولید و توزیع خود به معیارهای دقیق پایبند باشند. گواهینامه بین المللی FSC به مشتری تضمین می کند که در بسته بندی که در آن محصولات کافه شل بسته بندی شده از چوب به عنوان ماده اولیه استفاده می شود که با مسئولیت مطابق با جنگلداری سازگار با محیط زیست جمع آوری می شود. کارد و چنگال چوبی نیز در اختیار مشتریان قرار می گیرد. برای کاهش میزان زباله ، شل یک لیوان حرارتی با کیفیت به مشتریان ارائه می دهد که طعم عالی قهوه را تا شش ساعت حفظ می کند و در عین حال به کاهش استفاده از شیشه های یکبار مصرف نیز کمک می کند. فنجان حرارتی در حال حاضر به مناسبت راه اندازی مفهوم جدید برای پنج برچسب کافه شل و هزینه اضافی 7.90 یورو در دسترس است. برای خرید هر قهوه Shell یا Starbucks ، برای هر 30 لیتر سوخت Shell یا هر 10 دقیقه در ایستگاه های خدمات Shell می توانید برچسب های جداگانه تهیه کنید (به استثنای پرداخت قهوه ، سوختی که برچسب ها برای آن جداگانه صادر می شود و هزینه های شارژ) ) و تمبرهای عوارض).). اعضای برنامه وفاداری Shell ClubSmart دارای 2 یورو تخفیف اضافی هستند. با استفاده از لیوان حرارتی به جای ظرف مخصوص یکبار مصرف ، مشتریان همچنین در هر کافه شل 5 درصد تخفیف دریافت می کنند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 18 =