شورولت کوروت Z06: تغییرات و قدرت 679 اسب بخار | Automagazin.sk

[ad_1]

نسل هشتم شورولت کوروت تاکنون فقط برای فصل اول در بازار حضور دارد، بنابراین باید مدتی منتظر این نسل جدید باشیم. با این حال، در حال حاضر، این برند خارج از کشور شورولت کوروت Z06 را معرفی کرده است.

نسخه فوق العاده قدرتمند مبتنی بر مدل فعلی است، اما عملکرد قابل توجهی بالاتری دارد. موتور در وسط قرار دارد، علاوه بر این دارای یک بال عقب بزرگ تحت فشار و چندین اصلاح خاص است. شورولت کوروت از سال 1953 تولید می شود و قطعاً محبوب ترین و پرفروش ترین خودروی اسپرت آمریکایی است.

سازنده خودرو به طور مرتب تغییراتی را برای نسل ها در طراحی، اجزا و فضای داخلی ایجاد می کند. این مدل که Z06 نام دارد، قوی‌ترین خودروی اسپرت این برند است که برای جاده‌های معمولی طراحی شده است که می‌توانید تهیه کنید. طراحان یک موتور 5.5 لیتری برای پایداری بهتر و قدرت 679 اسب بخار در 8400 دور در دقیقه به آن دادند. شتاب خودرو از حالت سکون به صد در 2.6 ثانیه می رسد.

از نظر طراحی، در اینجا تغییرات بیشتری نسبت به نسخه کلاسیک پیدا خواهید کرد، همانطور که ممکن است در نگاه اول به نظر برسد. این محصول جدید نه سانتی‌متر پهن‌تر است تا پایداری بهتر داشته باشد، دارای یک بال عقب بزرگ برای فشار بهتر، یک ماسک اصلاح‌شده، دریچه‌های ورودی هوا بزرگ‌تر برای خنک کردن موتور و به طور کلی ظاهری تهاجمی‌تر است. این مدل از سال 2023 به فروش می رسد، قیمت آن هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

-jj- منبع و عکس: شورلت

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =