صندوق عقب برقی BMW i Vision AMBY: دسترسی به 300 کیلومتر | Automagazin.sk

[ad_1]

اولین دوچرخه برقی پرسرعت به سبک شهری از BMW و Vision AMBY یک راه حل یک طرفه برای تحرک شهری در آینده است. در ظاهر ، BMW و Vision AMBY شبیه دوچرخه برقی هستند ، اما در واقعیت گزینه های بیشتری را ارائه می دهند. قیمت این تازگی هنوز به طور رسمی مشخص نیست ، سوال راه اندازی قایق برقی در حال حاضر در بازار باقی مانده است.

دوچرخه های برقی BMW و Vision AMBY یکی از پنج مفهوم متفاوتی است که گروه BMW با آن دیدگاه خود را در مورد تحرک فردی در خیابان های اطراف شهر و اطراف آن در نمایشگاه تجاری IAA Mobility ارائه کرد. این درایو به شما امکان می دهد در مسیرهای دوچرخه سواری با سرعت حداکثر 25 کیلومتر در ساعت ، در جاده های شهری تا 45 کیلومتر در ساعت و در جاده های چند خطی و خارج از شهر با حداکثر سرعت تا 60 کیلومتر در ساعت قدم بزنید. با این حال ، رانندگی با سرعت بیشتر نیاز به کلاه ایمنی ، بیمه و گواهینامه رانندگی مربوطه دارد.

تنظیم محدودیت سرعت در برنامه تلفن های هوشمند ذخیره می شود که با مفهوم “AMBY” جفت شده است. انتخاب دستی حالت ها بسیار ساده است ، اما تنظیمات خودکار آن نیز وجود دارد که بر اساس فناوری منطقه پهنه بندی انتخاب می شود ، یعنی. با توجه به موقعیت فعلی از آنجا که هیچ چارچوب قانونی برای وسایل نقلیه از این نوع با مفهوم سرعت مدولار وجود ندارد ، هدف وسایل نقلیه تک خودرو AMBY تشویق معرفی چنین قانونی است.

دوچرخه برقی BMW i Vision AMBY نیز کاربردی است و فضای ذخیره سازی را برای کیف کوله پشتی یا لپ تاپ ارائه می دهد. درست در جلوی دسته ، یک پد برای قرار دادن تلفن هوشمند قرار داده شده است که توسط آهنرباها به طور ایمن نگه داشته می شود. وزن قایق برقی 30 کیلوگرم است. باتری در وسط قاب قرار دارد و ظرفیت 2000 وات آن ، بسته به حالت رانندگی و آب و هوا ، برد 300 کیلومتر را امکان پذیر می کند! به لطف فناوری شارژ سریع ، تنها در سه ساعت شارژ می شود. انرژی از طریق تسمه تایم منتقل می شود و گیربکس با سیستم محرک یکپارچه می شود.

چرخ عقب با ضمیمه یک طرفه را می توان به راحتی شل کرد و برای سهولت در حمل و نقل برداشت. چرخ جلو را نیز می توان به روش کلاسیک با پیچ از چنگال جدا کرد. نتیجه یک طراحی جمع و جور است. کاربران می توانند BMW و Vision AMBY را روشن کرده ، گواهینامه رانندگی خود را بارگذاری کرده و سطح بیمه مورد نیاز را با کمک یک برنامه کاربردی ویژه انتخاب کنند. به این ترتیب ، برنامه نقشی را ایفا می کند که به طور سنتی توسط کلید ماشین بازی می شود. از ویژگی های شناخته شده تلفن هوشمند (مانند تشخیص چهره) به همان روش کلید دیجیتال استفاده می کند.

-jj- ، عکس متن: گروه BMW

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − سه =