فصل در حلقه Automagazin.sk

[ad_1]

از جهاتی دیگر نمی توانم توضیح دهم که بسته به اصطلاح آب و هوا چگونه امکان پذیر است که ممنوعیت کامل خودروهای دارای موتور احتراق داخلی اعم از هیبریدی و حتی پلاگین هیبریدی را در اوایل سال 2035 در نظر گرفته است. 14 سال. در بسته اقلیمی فوق الذکر، مقامات یورو تعریف کرده اند که خودروسازان باید میانگین CO2 خود را تا سال 2030 کاهش دهند.2 55 درصد نسبت به وضعیت فعلی، یعنی. در سال 2021 و حداکثر تا سال 2035 تا 100 درصد. این دیوانه است. من درک می کنم که برای پاکسازی هوای مرده در شهرها به خودروهای برقی نیاز داریم، موافقم که آنها جایگزین خوبی برای گروه زیادی از مردم هستند و همچنین می دانم که خود خودروهای برقی، زیرساخت ها، در این 14 سال به توسعه خود ادامه خواهند داد. خدمات مربوط به خودروهای الکتریکی و غیره، اما من قاطعانه از استفاده هماهنگ از آنها امتناع می کنم – همه، همیشه و همه جا.

و نه تنها من، بلکه گروه بزرگی از کارشناسان نیز فکر می کنند که این پیشنهاد بد است. آنها اعلام کردند که خودروهای برقی آلاینده دی اکسید کربن صفر خواهند داشت2، اما ردپای کربن واقعی آنها دو برابر بیشتر از برآورد بروکسل خواهد بود. آنها بر این واقعیت تکیه می کنند که ما همچنان سهم زیادی از برق غیر دوستدار محیط زیست – به ترتیب از زغال سنگ – تولید خواهیم کرد. در TPP های دیگر این نیز به این دلیل است که تعداد زیاد خودروهای برقی باعث افزایش تقاضا برای برق می شود که پوشش آن از منابع تجدیدپذیر امکان پذیر نخواهد بود.

ما فقط یک قدم به سمت پرتگاه هستیم:/

کارشناسان دیگر هشدار می دهند که چنین ممنوعیتی نه تنها پای یکی از مهم ترین صنایع اروپا یعنی صنعت خودروسازی را می شکند، بلکه آن را نابود می کند. این به معنای سقوط در بازار کار خواهد بود، زیرا بسیاری از خودروسازان، به ویژه شرکت های خودروساز، زنده نخواهند بود، اما حتی شرکت هایی که از این آزمایش دیوانه وار جان سالم به در می برند، به میزان قابل توجهی به کارمندان کمتری نیاز دارند.

او مرا از روی صندلی بلند کرد: جاده آسفالت شده به جهنم زنگ زده

حیف است که کمیسیون اروپا همیشه در تلاش است تا تنها یک روی سکه را حل کند – فقط ایجاد انتشار گازهای گلخانه ای، اما فراموش می کند CO تولید شده را حذف کند.2. شاید کافی باشد که جنگل ها را قطع نکنیم، درختان و سبزه های اطرافمان را حفظ نکنیم، مزارع حاصلخیز را به شهر و روستا، پارک صنعتی، مزارع پر از پنل های فتوولتائیک یا مزارع بادی تبدیل نکنیم… و اول از همه. اتحادیه اروپا و بقیه کشورهای توسعه یافته نیز می توانند برای حمایت از کشورهایی که طبیعت خود را تخریب می کنند، پول بیشتری بدهند تا مجبور نباشند. ما به صورت رایگان روی ماسه های اروپایی خود بازی خواهیم کرد، برای تغییر آب و هوای واقعی به همکاری سایر قاره ها نیاز داریم – برای معکوس کردن روند فزاینده بلایای طبیعی. و همه ما می‌توانیم به تنهایی شروع کنیم – با پیروی از اصول اولیه رفتار زیست‌محیطی، مانند پرتاب نکردن فاحشه‌خانه‌ها از ماشین‌ها.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 5 =