فولکس واگن کدی – تأکید بر عملی بودن Automagazin.sk

[ad_1]

خبری نیست که دوران محبوبیت MPV خانواده به پایان رسیده است و چندین تولید کننده دیگر به ورود نسل های جدید اتومبیل به این نسخه از بدنه اعتماد نمی کنند. فولکس واگن و مدل موفق قبلی آن شاران نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ون عملی که فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و خدمه هفت نفره را نیز به همراه دارد ، کاملا بدون جانشین نیست. در نسل جدید ، فولکس واگن کدی بسیار بیشتر به خانواده های پرجمعیت نزدیک است.

ظرافت در درون امکانات

نسل چهارم کدی روی همان پلت فرم شاسی ایستاده است که گلف نمادین است و از لحاظ طراحی نیز اشتراکات زیادی دارد. من شخصاً طعم ماسک جلو را با ظاهری کمی تهاجمی و سپر تحتانی با ساختار جالب دوست دارم. در نسل جدید ، چراغ های مه شکن به سمت چراغ های جلو حرکت کرده اند که این موارد نیز از عناصر غالب اپتیک خودرو هستند. آنها از فناوری Full LED مفتخر هستند ، اما حتی با بالاترین تجهیزات نیز توانایی برش اشیا surrounding اطراف را ندارند. اگرچه فرم زایمان بدن گزینه های زیبایی زیادی را ارائه نمی دهد ، کدی جدید هنوز تصور بسیار مدرن تری را ایجاد می کند. گرافیک جالب چراغ های LED عقب مطمئناً به این امر کمک می کند و قطعه آزمایش شده نیز با چرخ های 17 اینچی تزئین شده است.

پلاستیک های سخت تداخل ندارند

قبل از اینکه به ارزیابی کیفیت فضای داخلی بپردازم ، باید یادآوری کنم که فولکس واگن کدی با تعدادی عنصر اضافی دیگر در بالاترین سبک استایل شرکت کرد. در داخل ، به لطف آنها ، هیچ احساسی وجود نداشت که هنوز هم بیشتر یک وسیله نقلیه تجاری است. البته ، شما باید به پلاستیک سخت همه گیر ، اما به خوبی پردازش شده ، متناسب و بدون سر و صدای آزار دهنده عادت کنید. به علاوه ، اگر در صندلی های اضافی ErgoComfort نشسته اید و از بهترین گرافیک ها در یک جفت نمایشگر بزرگ لذت می برید ، پلاستیک نرم اهمیتی ندارد. میزان استفاده از سطح حتی در هنگام استفاده از دستکش نیز مانعی ندارد که این امر به دلیل خاصیت خودرو مهم است. برای خودم ، من فضای ذخیره سازی بالای صندلی های جلو را نیز تحسین می کنم ، که من یک راه حل عملی تر (و همچنین ارزان تر) در مقایسه با سانروف پانوراما می دانم. عملی بودن باید مستقیماً در ون خانوادگی بازی کند و کدی نیز از این قاعده مستثنی نیست. سه صندلی عقب با تکیه گاه های ISOFIX 60:40 برابر می شوند و می توانند با دو صندلی اضافی در ردیف سوم تکمیل شوند که صندلی کودک را نیز درک می کنند. مسافران دارای دو پورت USB در عقب هستند ، اما یک تونل مرکزی نسبتاً عظیم از استفاده کامل جلوگیری می کند. درهای کناری کشویی می توانند با هزینه اضافی به طور خودکار بسته شوند ، که این می تواند یک مزیت بزرگ برای کودکان خردسال باشد. برعکس ، عدم توانایی باز کردن شیشه های عقب به هیچ وجه می تواند به عنوان یک نقطه ضعف تعریف شود.

قلم های برگ از گذشته است

فولکس واگن چندین تغییر بین نسل ها ایجاد کرده است ، اما یکی از آنها از نظر مصرف کننده اساسی است. در عقب یک محور ثابت از بازوهای طولی با شافت Panhard وجود دارد و فولکس واگن فنرهای برگ را با سیم پیچ جایگزین کرده است. نتیجه این امر یک چمدان بزرگتر و به شکل بهتر است ، اما کدی از ظرفیت بار رنج می برد.

بسته به نسخه ، می توانید از 375 تا 538 پوند در نسل چهارم بارگیری کنید. برای نیازهای خانواده کافی است ، اما کارگران و کارآفرینان احتمالاً نظرات مختلفی دارند. در پایان ، آخرین نسل تا 800 کیلوگرم بار را به سرقت برد. از نظر فضای بار ، من باید از روشنایی LED تعریف کنم ، اگرچه 40 یورو برای هزینه اضافی است. از نظر مشخصات رانندگی ، محور عقب جدید باید یک گام به جلو باشد. فقط در صورت خالی بودن چمدان از روی برجستگی های منحنی کمی باز می گردد. Caddy هنگام بارگیری ، هر چقدر از عملکرد کمک فنرها و صوت داخلی بخواهید ، بسیار بهتر رفتار می کند. از این نظر ، فولکس واگن کدی جدید بین اتومبیل ها جابجا شده است و به نظر می رسد که نسب مفید خود را به طور فزاینده فراموش می کند.

انتخاب واضح درایو

فولکس واگن کدی تست شده از یک موتور دیزلی چهار سیلندر 2.0 TDI بهره می برد. این همچنین تنها دیزل موجود است که می توانید در چندین نسخه تهیه کنید. ضعیف ترین قدرت 55 ، متوسط ​​75 و بالاترین 90 کیلووات است. اگر می خواهید یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک DSG داشته باشید ، باید به قدرتمندترین نسخه دست پیدا کنید. من شخصاً از یک راه یا دیگری به او نزدیک می شوم. من ضعیف ترین نسخه چهار سیلندر دو لیتری را کنار می گذارم ، زیرا یک ماشین خانوادگی نسبتاً بزرگ با 55 کیلووات مسخره بیشتر از مسافرت های امروزی و پرترافیک دردسرساز است. نسخه با عملکرد متوسط ​​می تواند برای مشتریانی غیرمتقاضی که اکثر اوقات نیازی به حمل بارهای سنگین ندارند و همچنین با سرعت فوق العاده آرام در بزرگراه رانندگی می کنند ، مناسب باشد ، در حالی که در زیر شیب های کمتری مانع از این نمی شود. اگر فولکس واگن جدید کاملاً هدف خود را برآورده کند ، به قدرت کافی موتور نیاز دارد و تنها با خرید نسخه 90 کیلوواتی آن را دریافت خواهید کرد. در اینجا می توانیم واقعاً در مورد سبقت گرفتن یا رانندگی پویاتر صحبت کنیم. و اگرچه می توانستم پیشرانه های قدرتمندتری را نیز در Caddy تصور کنم ، این غرامت یک مصرف سوخت بسیار مناسب است. برای مدت طولانی در طول آزمایش هفته زیر شش لیتر نگه داشتم. هیچ چیز دیگری نمی تواند از خود موتور یا همکاری آن با دستگاه شکایت کند. من حتی می توانم از عایق صدا بودن آن در کابین و عملکرد کلی صوتی آن تعریف کنم. بنابراین یک انتخاب واضح برای من است.

ارزان نخواهد بود

در پایان آزمون باید بگویم که من از هر نظر فولکس واگن جدید را دوست داشتم. اگر به یک ماشین خانوادگی احتیاج داشتم (یا بیش از 3 بچه داشتم) ، قطعاً به عنوان یک نامزد داغ به این تازگی فکر می کردم. من همچنین به شدت به او به عنوان یک کارآفرین ، حسرت یک کارگر عملی یا مسافر با چمدان های زیاد ، دوچرخه و غیره فکر می کنم. با این حال ، احتمالاً فقط تا وقتی که به قیمت رسید. با پرداخت 18،620 یورو فقط یک پایه کامل می گیرم. اگر من یک موتور قدرتمندتر و تجهیزات مناسب می خواستم ، باید تقریباً 30000 آماده کنم. خوب ، من حتی در مورد “قطعه آتش” در مورد قطعه آزمایش شده صحبت نمی کنم. فولکس واگن بیش از 42000 یورو برای آنچه من فکر می کنم اغراق آمیز است می خواهد. خودت قضاوت کن …

آنچه باید تصدیق شود

  • ویژگی های خوب رانندگی و فضای کافی.

آنچه را از دست دادیم

  • چراغهای جلو با عملکرد برای برش اشیا surrounding اطراف.

چه چیزی ما را متعجب کرد

  • قیمت خرید بالا

فولکس واگن کدی 2.0 TDI 122 k 7DSG سبک

  • قیمت (پایه / آزمون) 18 620/42 096
  • گارانتی 3 سال یا 90،000 کیلومتر

موتور

  • کمپرسور دیزل R4 / 16V ، ظرفیت سیلندر 1968 سانتی متر3، حداکثر قدرت 90 کیلووات (122 اسب بخار) در 2750 – 4400 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 320 نیوتن متر در 1600 – 2500 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 134 گرم در کیلومتر

رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 11.2 ثانیه ، vحداکثر= = 186 کیلومتر در ساعت ، مصرف با توجه به تولید کننده WLTP / تست 5.1 / 5.9 لیتر در 100 کیلومتر.

نمادها

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • آینه
  • مورب: 10
  • فضای چمدان: 1،213 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 3 =