لامبورگینی آونتادور LP 780-4 Ultimae: خداحافظی V12 | Automagazin.sk

[ad_1]

لامبورگینی ، مانند دیگر خودروسازان ، در تلاش است تا نمونه کارهای تولیدی خود را در حالی که برای دوره الکتریسیته آماده می شود ، مدرنیزه کند. بنابراین ، Aventador LP 780-4 Ultimae به عنوان کوپه یا رودستر جدیدترین مدل طراحی شده از برند ایتالیایی با یک واحد V12 سنتی است.

مدیریت لامبورگینی پیش از این اعلام کرده بود که پرچمدار جدیدی به زودی با یک پیشرانه و طراحی جدید متولد خواهد شد. بنابراین ، می توان Aventador LP 780-4 Ultimae را یک خداحافظی بزرگ با یک ماشین بسیار پیچیده دانست که بهترین نسخه های قبلی را با هم ترکیب می کند. آونتادور با موتور احتراق داخلی از سال 2011 به مدت یک دهه در حال تولید است.

موتور احتراق داخلی که از لامبورگینی آونتادور LP 780-4 Ultimae استفاده می کند ، طراحی نسخه Aventador S و فناوری نسخه Aventador SVJ را با هم ترکیب می کند. تازگی DNA سنتی مدل آونتادور است ، فقط با این واقعیت که آیرودینامیک و برخی عناصر طراحی را اصلاح کرده است. طبق گفته سازنده خودرو ، قطعاً بهترین آونتادور است.

بنابراین ، Aventador LP780-4 Ultimae آخرین شرکتی است که از یک موتور معمولی پشتیبانی می کند. چنگال دوازده سیلندر تنفس طبیعی 6.5 لیتری 780 اسب بخار تنظیم شده است. (574 کیلووات) در این حالت ، که در عمل به معنی 40 اسب بخار است. بیش از مدل قبلی خود Aventador S و با قدرت 10 اسب بخار. بیشتر از نسخه ویژه Aventador SVJ.

Aventador LP780-4 Ultimae در نسخه کوپه در تعداد محدود 350 دستگاه و به عنوان یک رودستر باز در تعداد محدود 250 دستگاه تولید خواهد شد. در زیر کاپوت آن یک موتور سوپرتور V12 وجود دارد که با آن ماشین 2.8 ثانیه از حالت استراحت به 100 می رسد و حداکثر سرعت آن 355 کیلومتر بر ساعت تعیین می شود. فضای داخلی غنی از مواد آلکانتارا است و برخی از عناصر ساخته شده فیبر کربن

این فناوری بهبود یافته با ظاهری اصلاح شده که عمدتا برای بهبود آیرودینامیک و نیروی رو به پایین سازگار است ، تکمیل می شود. سپر جلو مشخص است ، اسپویلر فشار عقب فعال است ، در صورت لزوم موقعیت آن به سه حالت تغییر می یابد. علاوه بر سه حالت سنتی (استرادا ، اسپورت و کورسا) ، تنظیمات توسط یک حالت با رفتار سازگار جداگانه سیستم های اتومبیل منفرد (Ego) نیز متنوع شد.

“Aventador LP 780-4 آخرین و تمیزترین تولید جوی V12 لامبورگینی است. این یک تجربه مهم دوازده سیلندر از نظر طراحی تکرار نشدنی ، راه حل های فنی و لذت رانندگی بیشتر را فراهم می کند. سرانجام ، جدیدترین Aventador پایان یک دوره خارق العاده برای مارک ما است. ”مدیر عامل شرکت لامبورگینی ، استفان وینکلمن در پاسخ به ورود ماشین جدید گفت.

-jj- منبع و عکس: لامبورگینی

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =