لغو کنترل دانمارک علیه آلمان

[ad_1]

هفته گذشته، اکثریت زیادی در Folketing با یک توافق موافقت کردند، به این معنی که محدودیت های ورود به دلیل کووید-19 برداشته خواهد شد. این توافق به معنای حذف بخش کنترل پلیس مربوط به کووید است. در اینجا ، از جمله موارد دیگر ، گردشگران خارج از اتحادیه اروپا باید برای سفر در این کشور مقصد مشخصی داشته باشند.

همان کنترل مرزی مانند قبل از تاج

با توافق سیاسی جدید ، کنترل موقت مرزها در روز دوشنبه به اصول اولیه قبل از بحران کرونر باز می گردد. کنترل موقت مرزی ابتدا در نتیجه فشار زیاد پناهندگان در سال 2015 معرفی شد. از آن زمان تاکنون، به دلیل تهدید تروریستی در اروپا و عفونت اخیر تاج، کنترل ها چندین بار تنظیم شده است.

بررسی های تصادفی مرزها در مرز دانمارک و آلمان روز دوشنبه به نام امنیت دانمارک ادامه خواهد داشت. مانند گذشته ، پلیس در جنوب و جنوب یوتلند به طور شبانه روزی در ایستگاه های بازرسی مرزی در Frsslev ، Krusa و Padborg حضور خواهد داشت و همچنین در سایر گذرگاه های مرزی و قطارها نیز مانند گذشته بازرسی های تصادفی وجود خواهد داشت.

بررسی ها بر این است که آیا شرایط عمومی ورود رعایت شده است یا خیر ، و همچنان تمرکز بر پیشگیری و مبارزه با جرم شامل ورود از مرز دانمارک و آلمان است.

“به عنوان یک شهروند از روز دوشنبه ، برای مثال ، دیگر مجبور نخواهید بود که هنگام عبور از مرز اسناد یا آزمایشات واکسیناسیون را حمل کنید. برایان فوشینگ ، بازرس پلیس برای UKA West ، گفت: “البته ما همچنان بررسی خواهیم کرد که قوانین کلی ورود رعایت می شود ، فقط به این دلیل که ما بر پیشگیری و مبارزه با جرایم فرامرزی تمرکز خواهیم کرد.”

قوانین جدید ورود از دوشنبه 25 اکتبر 2021 اعمال می شود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 9 =