لوتوس امیرا: آخرین سوختن موهیکان Automagazin.sk

[ad_1]

برند خودروهای اسپرت انگلیسی لوتوس به تازگی از مدل جدید Emira رونمایی کرده است که باید جایگزین سه مدل در حال فارغ التحصیلی شود. طبق مدیریت شرکت سازنده خودرو ، این عالی ترین وسیله نقلیه است که توسط تیم طراحان و سازندگان آنها طراحی یا ساخته شده است.

مارک جزیره ، همراه با غم و اندوه فراوان ، تأیید کرد که آخرین مدل با موتور احتراق داخلی قبل از برق رسانی در لوتوس است. زمان الکتریکی خالص لوتوس امیرا از زبان طراحی یک استودیوی هایپراسپرت به نام Evija استفاده می کند که قبلاً در خلق ایده های مجهز به برق خالص است. طراحان این وسیله نقلیه را برای استفاده روزمره طراحی کرده اند ، به همین دلیل است که علی رغم “ظاهر” شدید ورزشی و آیرودینامیک دقیق آن ، تصور نسبتاً دوستانه و نسبتاً کاربردی دارد.

کوپه ورزشی Emira بر روی پلتفرم Sports Car Architecture ساخته شده است. با فاصله دو محور 2575 میلی متر ، این وسیله نقلیه با طول 4412 میلی متر است که عرض آن 1985 میلی متر و ارتفاع آن 1225 میلی متر است. در همان زمان ، ما در مورد آخرین وسیله نقلیه الکتریکی لوتوس غیر برقی صحبت می کنیم. پس از همه لوتوس متعلق به بالهای مربوط به نگرانی چینی Geely است ، بقیه اکنون به کمک یک موتور الکتریکی کمک خواهند کرد. در مورد Emir ، موتور 3.5 لیتری V6 تویوتا به عقب حرکت می کند. چهار سیلندر خطی 2.0 لیتری کوچکتر از مرسدس-AMG در فصل آینده به سبد سهام لوتوس اضافه خواهد شد.

بنابراین ، طرفداران این برند می توانند انتظار 360 تا 400 اسب بخار را داشته باشند. (265 تا 294 کیلووات) و گشتاور 430 نیوتن متر. در هر دو مورد ، آنها واحد های فوق کمپرسور نیز خواهند بود. حداکثر سرعت 290 کیلومتر در ساعت تعیین شده و شتاب از حالت استراحت به 100 کیلومتر در ساعت در 4.5 ثانیه رسیده است. سیستم انتقال قدرت می تواند دستی ، اتوماتیک یا DCT (کلاچ دوتایی) باشد. دوستداران محیط زیست علاقه چندانی به این وسیله نقلیه نخواهند داشت ، زیرا این اتومبیل 180 گرم CO2 در هر کیلومتر تولید می کند. سبک ترین نسخه با وزن 1405 کیلوگرم شروع می شود.

در داخل هایپراسپرت ، ما یک صفحه لمسی 10.25 اینچی پیدا می کنیم و سپس نوار ابزار دیجیتال 12.3 دارد. همچنین سیستم های پیشرفته کمک درایور (ADAS) وجود دارد ، به عنوان مثال. کروز کنترل تطبیقی ​​، تشخیص خستگی ، خواندن علائم جاده ، محدود کننده سرعت ، چسباندن نقاط کور ، و همچنین دستیار تغییر خط و غیره چرخ های 20 اینچی با لاستیک های Goodyear Eagle F1 Supersport یا Michelin Pilot Sport Cup با هزینه اضافی در دسترس هستند. Emira دارای فضای داخلی متمرکز بر راننده است ، اما به طور قابل توجهی جذاب تر از مدل های قبلی لوتوس است.

طراحی داخلی اساساً مینیمالیستی است – دهانه های نازک و یک داشبورد در قفسه ، که روی پانل های درب کشیده می شود. برخی از جزئیات واقعاً خوب وجود دارد ، مانند دستگیره های عجیب درب یا جلو پنجره های بلندگو. کنسول وسط شناور دارای دو نگهدارنده نوشیدنی واقعی است ، در بین آنها جایگاه تلفن و در زیر آنها فضای ذخیره سازی وجود دارد. در صندلی های ورزشی فقط یک خدمه دو نفره جای دارد و فضای داخلی نیز DNA ورزشی را انکار نمی کند. با این حال ، صنعت هواپیمایی فاقد لوکس و الهام بخش است. نزدیک راننده قیمت یک ماشین اسپرت از 60،000 پوند انگلیس بدون مالیات شروع می شود ، یعنی. حدود 70،140 یورو

-jj- ، منبع و عکس: لوتوس

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 1 =