لیفتراک برقی Bobcat T7X Automagazin.sk

[ad_1]

نمایشگاه معتبر تجاری لوازم الکترونیکی مصرفی CES 2022 در لاس وگاس توسط شرکت آمریکایی Bobcat که متعلق به بال‌های کنسرت دوسان کره جنوبی است، از دست نرفته است. در شهر قمار کویر، برند بابکت اولین لودر تمام برقی T7X خود را معرفی کرد.

Bobcat T7X یک لودر خزنده است که با رقبای الکتریکی تفاوت دارد زیرا واقعاً کاملاً الکتریکی است. این بدان معنی است که تمام هیدرولیک های بالابر سطل با درایوهای الکتریکی جایگزین می شوند. این امر به طور قابل توجهی صدای کلی دستگاه را کاهش می دهد، نیازی به گرم کردن مایعات کار و دوباره پر کردن یا جایگزینی آنها را از بین می برد.

شرکت آمریکایی Sunbelt Rentals که در زمینه اجاره تجهیزات ساختمانی فعالیت می کند، پیش از این به خرید لیفتراک برقی Bobcat T7X علاقه نشان داده است. در مجموع 1025 خرده فروشی و هزاران ماشین آلات ساختمانی در ایالات متحده دارد. اما دوسان بابکت در این زمینه تنها نیست. لودر برقی چک e-Dapper در نمایشگاه بین المللی مهندسی در سال 2019 ظاهر شد.

ولوو اعلام کرده است که توسعه دیزل درایو برای لودرها و بیل مکانیکی های کوچکتر را متوقف می کند. و کاترپیلار یک بیل مکانیکی الکتریکی 26 تنی با باتری 300 کیلووات ساعتی معرفی کرد. با این حال، مقامات Bobcat می گویند که بیل مکانیکی برقی T7X دریچه ای به آینده در زمینه تجهیزات فشرده است. کشو لودر T7X طراحی و مجهز شده است تا از رقبای دیزلی خود بهتر عمل کند.

قلب T7X یک باتری لیتیوم یونی 62 کیلووات ساعتی است. هر شارژ می تواند از عملیات معمولی روزانه تا چهار ساعت کار مداوم و کار متناوب تمام روز پشتیبانی کند. برخلاف سایر لودرهای فشرده، T7X به سیستم انتقال نیروی هیدرولیک متکی نیست. همه چیز توسط موتورهای الکتریکی کنترل می شود که چندین مزیت دارد.

اینها شامل راه اندازی سریع تر، تعمیر و نگهداری آسان تر و هزینه های عملیاتی کمتر است. Bobcat T7X دارای گشتاور فوری است که تا سه برابر بیشتر از لودرهای سنتی است. رویکرد طراحی منحصر به فرد اولین بارگیر خزنده فشرده کاملاً الکتریکی، فرصت های جدیدی را برای یکپارچه سازی نرم افزارهای پیشرفته ایجاد کرده است.

این امر T7X را به ماشین کاری هوشمندتر و پربارتر تبدیل می کند و به اپراتورها کمک می کند کار را سریعتر انجام دهند. در واقع فقط به برق و یک لیتر مایع خنک کننده سازگار با محیط زیست در سیستم خنک کننده نیاز دارد. با کمتر شدن قطعات، اجزا و سیالات در عمل، هزینه های عملیاتی برای نگهداری و تعمیرات منظم در عمل به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

با زمان نگهداری و تعمیرات کوتاه تر، زمان کار یا زمان مورد نیاز در گذشته برای کارهای مشابه نیز کاهش می یابد. در این صورت نشت مایعاتی که می تواند خاک، آب های زیرزمینی و آلودگی سطوح تمام شده را آلوده کند از بین می رود. قطعات تولید شده تا کنون با بابکت جدید مناسب نیستند. این شرکت همچنین یک سری کاملاً جدید از لوازم جانبی کاملاً الکتریکی را معرفی کرد. یک مته زمینی، جارو یا چنگال برای T7X در دسترس خواهد بود.

-jj- منبع و عکس: دوسان و بابکت

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =