مدل های جدید BMW Alpina XD3 و XD4 Automagazin.sk

[ad_1]

سازنده آلمانی آلپینا نسخه های به روز شده مدل های دیزلی BMW Alpina XD3 و XD4 را معرفی کرده است. ب‌ام‌و آلپینا XD3 و XD4 به لطف مشخصات عملکردی واضح‌تر، هندلینگ بهبودیافته و ظاهر بسیار پویاتر، بهترین موقعیت خود را در این بخش تثبیت می‌کنند.

جالب ترین تغییرات زیر کاپوت است، جایی که آلپاین توانسته گشتاور بیشتری را به دست آورد و توربوشارژر شش سیلندر خطی سه لیتری با چهار توربوشارژر اکنون 290 کیلووات و گشتاور استثنایی 800 نیوتن متر را ارائه می دهد. در مقایسه با مدل قبلی، قدرت 30 نیوتن متر افزایش یافته است. BMW Alpina XD3 ترکیبی منحصربه‌فرد از ویژگی‌ها، از استفاده روزمره گرفته تا راحتی رانندگی بی‌نظیر و هندلینگ دینامیک چشمگیر را ارائه می‌دهد که همگی در طراحی مدرن و امروزی پیچیده شده‌اند. شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 4.6 ثانیه است.

حداکثر سرعت 267 کیلومتر در ساعت است. BMW Alpina XD4 ویژگی های محبوب خودروی ورزشی ورزشی را با ظاهر زیبا و پویا بدنه ترکیب می کند. داده های عملکرد چشمگیر است و BMW Alpina XD4 را در 4.6 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر در ساعت با حداکثر سرعت 268 کیلومتر در ساعت منجنیق می کند. هر دو مدل دارای گیربکس هشت سرعته و چهار چرخ متحرک هستند. همچنین یک دیفرانسیل با لغزش محور عقب محدود وجود دارد که به توزیع گشتاور بین چرخ‌های عقب در صورت لزوم یا قفل شدن کامل در صورت شناسایی کمک می‌کند.

BMW Alpina XD3 و XD4 برای رانندگانی طراحی شده اند که می خواهند تجربه رانندگی استثنایی و راحتی را با امکان سفر راحت در مسافت های طولانی ترکیب کنند. آنها تجربه رانندگی منحصر به فرد را با دینامیک رانندگی استثنایی و گشتاور بالا، با قابلیت اطمینان و کارایی که دیزل ها به آن معروف هستند، تجسم می دهند. طراحی جدید جلوپنجره رادیاتور و چراغ‌های کلیوی و اجزای آیرودینامیک پیشرفته جلو و عقب آلپینا که به زیبایی شکل و خطوط شاسی را به تصویر می‌کشد، سبک طراحی بسیار مدرن و اسپرت‌تری به این مدل می‌دهد.

دیفیوزر جدید عقب، که در آن یک دستگاه یدک کش اختیاری می توان ادغام کرد، بر شخصیت اسپرت هر دو مدل تأکید می کند. فضای داخلی BMW Alpina XD3 و XD4 جدید محیطی جادار را ارائه می دهد که با مواد با کیفیت و سبک تمیز و تمیز مشخص می شود. جزئیات ظریف آلپینا، از جمله رکاب‌های روشن در، نشانه‌های مدل و صفحه تولیدی منحصربه‌فرد، سبکی استثنایی را به هر فضای داخلی اضافه می‌کند. فرمان دست ساز اسپرت آلپینا از چرم مرغوب لاوالینا با دوخت سبز آبی در اولین لمس شما را مسحور خود می کند.

خدمات شرکت آلپینا طیف تقریبا نامحدودی از عناصر داخلی را برای BMW Alpina XD3 و XD4 ارائه می دهد. خودروهای BMW Alpina به ندرت کارخانه Alpina در Buchloe، باواریا را بدون لوازم جانبی ترک می کنند. یکی از ویژگی های معمول آلپینا سرعت سنج دیجیتال دائمی در مرکز است. البته سیستم تهویه مطبوع دو منطقه ای، صندلی های اسپرت گرم شونده، دستیار پارک، کروز کنترل و سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها وجود دارد.

مهندسان شاسی و سیستم تعلیق آلپینا هنگام ترکیب رینگ ها و لاستیک ها به رینگ های آلیاژی 20 اینچی آلپینا کلاسیک با کلاهک هاب قابل قفل شدن و دریچه های هوای مخفی تکیه می کنند. چرخ‌ها به تایرهای پیرلی P Zero Ultra-High Performance مجهز شده‌اند که به‌عنوان بخشی از فرآیند توسعه و آزمایش کامل برای خودرو توسط مهندسان پیرلی و آلپینا ساخته شده‌اند. چرخ‌های انتخابی 22 اینچی آلپینا کلاسیک فورجی نیز با لاستیک‌های پیرلی طراحی شده‌اند.

-jj-

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شانزده =