مرسدس بنز تجربه 2021 | Automagazin.sk

[ad_1]

تقریباً همه علاقه مندان به اتومبیل متوجه شده اند که دسترسی به نوآوری ها در زمینه خودرو به دلیل اقدامات ضد همه گیر اغلب مشكل ساز است. به همین دلیل فروشنده برند مرسدس بنز در براتیسلاوا یک رویداد جالب با سابقه طولانی را برای خبرنگاران و سایر مهمانان منتخب تدارک دیده است ، بنام Mercedes-Benz Experience. هدف این بود که مستقیماً با اخبار دنیای احتراق ، بلکه همچنین از دنیای وسایل نقلیه الکتریکی به نام EQ آشنا شویم. به نظر شما آنها مخالف هستند؟ تبادل تدریجی این خودروها پشت سر هم در هنگام رانندگی آزمایشی و درک شدید از مشخصات رانندگی ، نظر مشتریان را تغییر می دهد.

در راه آنجا

به محض ورود به خیابان Túhovská در براتیسلاوا ، به جدیدی که در دو ردیف پارکینگ پارک شده نگاه کردم. به عنوان یک موتور بنزینی ، بلافاصله مجذوب کوپه مرسدس-AMG E 53 4Matic آبی شدم. وقتی آنها به سالن نمایشگاه رسیدند ، زمانی که آنها اعلام کردند که در آغاز با هم یک زن و شوهر تشکیل خواهیم داد ، خوشحالتر شدم. بدبختی بزرگ من این بود که اولین شیفت کاری قبل از Pezinská Baba انجام شد ، بنابراین من نمی توانستم از کیفیت شاسی تطبیقی ​​و ترمزهای عالی کاملاً لذت ببرم. در زیر کاپوت بلند یک قلب به شکل کمپرسور سه لیتری بنزینی با سیلندرهای مرتب در یک ردیف و به ترتیب قدرت 320 کیلووات (435 اسب بخار) وجود داشت. 520 نیوتن متر حداکثر سرعت به طور سنتی به 250 کیلومتر در ساعت محدود می شود ، اما شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در شرایط ایده آل بسیار جالب 4.4 ثانیه است. باند اگزوز فقط یکی از مواردی است که کوپه اسپرت AMG با آن شما را برنده خواهد کرد.

آیا می توانید اولین شوک فرهنگی را تصور کنید که از یک کوپه زیبا و زیبا با قدرت 400 اسب بخار به یک SUV نیمه قدرته با موتور دیزل تبدیل می شوید؟ این دقیقاً همان اتفاقی است که برای من در مقابل مادربزرگ افتاد هنگامی که در مدل معروف GLC 220d 4Matic – 140 کیلووات (190 اسب بخار) نشستم. این یک قطعه کاملا متفاوت از خانواده خانوادگی با کیفیت است و حتی با یک موتور دیزل دو لیتری ، رانندگی آن بیش از حد مناسب است و حتی هنگامی که از پیچ های تند عبور می کنید ، می توانید از سفر لذت ببرید. بنابراین ، شوک ذکر شده در ابتدای پاراگراف شدید بود ، اما خیلی سریع عقب نشست.

12 قطعه جالب فناوری ، چه کسی را زودتر انتخاب کنید؟

و من واقعاً خوشحالم که بعد از کوپه E AMG ، من یک مرحله میانی به عنوان ضعیف ترین GLC در مدل سوختی گلوله داشتم. یک جلسه کوتاه با افسانه شگفت انگیز زمین G 400 d برگزار شد که در پایان موکب نجات یافت. موتور دیزلی سه لیتری با قدرت 243 کیلووات (330 اسب بخار) نیز دارای GLS 400 d 4Matic است که در مقابل آن رانندگی می کند.

با این حال ، تفاوت در رانندگی قابل توجه است. من حتی در مورد شتاب گیری صحبت نمی کنم ، یک تفاوت نامحسوس وجود دارد ، بلکه در عملکرد رانندگی به همین ترتیب وجود دارد. در حالی که نوبت های چرخش G در لبه فیزیک بود ، GLS به سادگی با همان سرعت لبخند زد و بدون تردید با مشکلات برازنده مبارزه کرد. با این حال ، کلاس G کاملاً در جاهای دیگر ، زمین ، قلعه می سازد ، جایی که فقط به طور خاص با مشتریان فعلی به آنجا می رسد. odakoda… GLS با انعطاف پذیری و راحتی عالی پشت فرمان و سطح وصف ناپذیری از راحتی ، به معنای واقعی کلمه در بسته بندی ماکسی ، مشتری را برنده خواهد کرد.

با GLS لوکس من به سراغ تازگی فوق العاده لوکس S 500 4Matic رفتم. پرچمدار این برند در زیر کاپوت کمپرسور شش سیلندر خطی “فقط” با ظرفیت 3.0 لیتر و 320 کیلووات (435 اسب بخار) پنهان شد. اسب های زیر کاپوت در این مورد همه چیز نیستند. بعد از تجربه ، من هم با آرامش نسخه ای را با موتور دیزلی انتخاب می کنم که عملکرد موتورهای دیزلی را به خوبی بپوشاند. از نظر رانندگی و سطح راحتی وصف ناپذیر ، از چرخش های محور عقب نیز لذت می برم که در صورت لزوم می چرخد.

من از ورزش و ورزش شروع کردم و مرحله اول را تمام کردم. در پایان ، دلم برای کوپه مرسدس-AMG GLE 53 4Matic + تنگ شد. به طور کلی انتظار می رود مرسدس GLE از امنیت و راحتی بالایی برخوردار باشد. اما چرا این SUV بزرگ کمی جنسیتر به نظر نمی رسد. و این دقیقاً همان چیزی است که ورزشهای AMG می پوشند. قلب زیر کاپوت همان کوپه E53 AMG فوق الذکر است. او همچنین هنگام شتاب گیری به دلیل تناسب بدن از کوپه می بازد. اما از طرف دیگر ، این می تواند عملکرد یک ماشین خانوادگی را انجام دهد و به ترتیب امروز نمی توان برای کوپه کلاسیک این را گفت. اما وقتی شخصی به معنای واقعی کلمه ماشین را دوست دارد ، با دوز امتناع می دهد.

یک استراحت کوتاه

در طول سفر ، برگزارکنندگان ، مخصوصاً در مورد اتومبیل های خاص در اسکورت ، اطلاعات جالبی را برای ما آماده کردند. با این حال ، همانطور که اعتراف می کنم ، در انتهای ستون و در انتهای ستون توسط مربیان ایمن همراه بودیم ، آنها از طریق ایستگاه های رادیویی با ما ارتباط برقرار کردند و بر سفر ایمن اما تند تأکید کردند. آیا می دانید به عنوان مثال مهار نامناسب فرمان می تواند منجر به آسیب های مهلک در صورت تصادف و فعال شدن بعدی کیسه هوا شود؟ بسیاری از رانندگان هرگز به آن فکر نکرده اند. بنابراین ، فرمان های نه تنها مرسدس سالهاست که برای گرفتن صحیح اصطلاحات به اصطلاح: سه چهارم تا سه ، سازگار است.

مسیر ما از براتیسلاوا از گوشه گوشه Zahorie به فضای خوب استراحتگاه گلف Penati در روستای Shaydikovo Humence عبور کرد. در اینجا ما بعد از یک وقفه کوتاه به نوبت قرار گرفتیم و ستون دوم را زین کردیم.

در راه بازگشت

در حالی که در راه ارائه نسخه های سوزاننده مدل های مختلف این برند بود ، در هنگام خواب ما اتومبیل های برقی را امتحان کردیم. من با قوی ترین ماشین الکتریکی مأموریت بازگشت به براتیسلاوا را آغاز کردم. این مدل EQC است که از 2 موتور ناهمزمان برای پیشرانه با قدرت 300 کیلووات (408 اسب بخار) و گشتاور 760 نیوتن متر استفاده می کند. او موفق می شود در مدت زمان 5.1 ثانیه از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت سرعت را طی کند. این ارقام با این واقعیت تقویت می شوند که بدون تغییر دنده و در نتیجه بدون کشیدن شتاب می گیرد. این نمونه از همه اتومبیل های برقی این برند است. در شرایط واقعی با شارژ کامل 416 کیلومتر مسافت طی خواهد کرد.

کوچکترین عضو خانواده اتومبیل های الکتریکی EQA 250 است که با این وجود فقط از یک موتور ناهمزمان برای حرکت در محور جلو استفاده می کند. قدرت آن 140 کیلووات (190 اسب بخار) است ، اما حداکثر سرعت آن نسبتاً کم است – 160 کیلومتر در ساعت. اتومبیل های برقی سرعت زیادی را دوست ندارند ، زیرا مقاومت هوا به سرعت افزایش می یابد و دامنه مورد نظر همچنان ثابت است. با شارژ کامل ، EQA تقریباً 426 کیلومتر مسافت طی خواهد کرد. تاکنون کوچکترین عضو خانواده الکتریکی مرسدس-ای کیو بازار اسلواکی را با قیمت جالب 51708 یورو راه اندازی کرده است. یک نسخه بسیار جالب تر ، مدل چهار چرخ متحرک اعلام شده است که به لطف اضافه شدن یک موتور الکتریکی اضافی ، دارای دامنه بالاتر ، عملکرد بالاتر و ویژگی های رانندگی اسپرت تر خواهد بود.

فناوری مشابه EQA 250 توسط آخرین خودروهای خانواده الکتریکی – بزرگترین مدل لوکس EQV 300 – استفاده می شود. این موتور همچنین دارای تنها یک موتور الکتریکی است که محور جلو را حرکت می دهد ، اما باتری بزرگتری دارد – 90 کیلووات ساعت و به لطف با یک بار شارژ می تواند تا 416 کیلومتر مسافت طی کند. به دلیل محدوده واقعاً مناسب ، از این خودروی لوکس می توان برای انتقال مشتری از براتیسلاوا به فرودگاه وین و برگشت نیز استفاده کرد.

اگر احساس کردید که در عکس ها ماشین های برقی بیشتری می بینید ، گول نخورید. EQA و EQC در تجهیزات اضافی متفاوت هستند.

آخر روز

ضمناً ، ما قطعاً 12 قطعه اتومبیل مدرن را در جاده های زاهوری زیبا ذخیره نکردیم. ما ویژگی های رانندگی ، تنظیم شاسی حتی به شاسی بدتر در جاده های پانل ، رانندگی ، رانندگی در تمام حالت های رانندگی را آزمایش کردیم و نباید تنظیم بازیابی وسایل نقلیه الکتریکی و سیستم های سرگرمی و سرگرمی MBUX عالی را فراموش کنیم. و تفاوت ها واقعاً چشمگیر است. باید بپذیریم که بیهوده نیست که مرسدس بنز را نخبه اتومبیلرانی می دانند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهار =