مرسدس بنز کلاس C – اشراف مدیریت Automagazin.sk

[ad_1]

سعی کنید کودک خود را وادار کنید تا یک ماشین اسباب بازی بکشد و آنچه روی کاغذ می بینید احتمالاً شبیه مرسدس بنز کلاس C جدید خواهد بود. چرا؟ از آنجا که مورد علاقه مدیر دقیقاً همان طور به نظر می رسد که سدان کلاس متوسط ​​به طور مستقیم به نظر می رسد. منظور من شبح زیبا با کاپوت بلند، چرخ‌های جلو به خوبی در گوشه‌ها، کابینی که بالای محور عقب ختم می‌شود و انتهای گرد با انتهای عقب کوتاه است.

بله، می دانم، چیز جدیدی نمی گویم، اما هنوز هم تکامل طراحی را دوست دارم که کلاس C جدید اصلا آن را پنهان نمی کند. در طول مسیر، حتی می توانید به راحتی آن را با کلاس بزرگتر اشتباه بگیرید، و الهام قابل توجهی از پرچمدار جدید مرسدس بنز، کلاس S وجود دارد. مسلماً مرسدس بنز کلاس C جدید عالی به نظر می رسد، اما من بیشتر به نحوه رانندگی و زندگی شما علاقه مند هستم.

مانند “escu”

اگر وقتی از بیرون به کلاس C جدید نگاه می‌کردم، از تکامل صحبت می‌کردم، پس از درون آن بیشتر یک انقلاب بود. دلیل آن این است که سدان سایز متوسط، معماری داخلی را به خود گرفته است که سازنده آلمانی برای اولین بار با ورود نسل جدید سدان لوکس – کلاس S، معرفی کرد. این یکی از لحظاتی است که احساس می کنید در یک ماشین درجه یک نشسته اید. نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی با جهت عمودی بیشتر از چک به سمت راننده متمایل است. سازنده می گوید که با 6 درجه، اما در عمل دشوار است. ما وضوح عالی، اشباع رنگ و پاسخ سریع سیستم به دستورات لمسی را ستایش می کنیم. نمایشگر بزرگ این عیب را نیز دارد که اثر انگشت را برای همیشه پاک می کند که به سادگی قابل مشاهده است. همین امر در مورد تونل مرکزی که سطح آن در مورد ما با لاک پیانو براق پوشیده شده است.

در طول پیکربندی همچنان می توان سطح را با مات جایگزین کرد. ما از نمایشگر دائمی پانل آب و هوا در پایین صفحه نمایش مرکزی قدردانی می کنیم، بنابراین استفاده از آن راحت و آسان است. اگر قبلاً کولر گازی را از طریق نمایشگر تنظیم کرده اید، این مراحل را دنبال کنید. در مورد تهویه مطبوع، ما به مرسدس بنز امتیاز کوچکی برای باز کردن/بستن مکانیکی دریچه های گرد در بالای پانل ابزار می دهیم. در عین حال، ما به آنها یک نقطه سیاه می دهیم تا در شیشه جلوی خورشید منعکس شوند. به عنوان بخشی از نسل جدید سیستم چندرسانه ای که قبلاً ذکر شد، کلاس C جدید دارای یک نمایشگر بزرگ با قابلیت طراحی داده ها با استفاده از واقعیت مجازی است (هزینه اضافی زیر 1800 یورو). قابلیت‌های آن در هنگام کار با ناوبری آنلاین که از عناصر واقعیت افزوده نیز در نمایشگر مرکزی استفاده می‌کند، بهتر دیده می‌شود. فلش‌های عددی دقیقاً به شما نشان می‌دهند که کدام مسیر را باید بپیچید، دوربین جلویی روی صفحه نمایش ناحیه مقابل شما را نشان می‌دهد و فلش‌های آبی نیز در جهت درست هستند. اگر این برای شما کافی نیست، می توانید نقشه و دستورات ناوبری را از طریق کابین دیجیتال نیز مشاهده کنید. باید بپذیریم که همه چیز کمی علمی تخیلی به نظر می رسد و همیشه کاملاً شهودی نیست.

من احساس راحتی میکنم

همانطور که به سمت صندلی ها و فضای داخلی حرکت می کنیم، پشیمانی خود را برای فرمان چند منظوره که اکنون از یک صفحه لمسی برای کنترل همه عملکردها استفاده می کند، نمی بخشیم. نمی گوییم عادت کردن به آنها غیرممکن است، اما راه حل قبلی با کنترل مکانیکی برای ما خوشایندتر به نظر می رسید. تنظیم کننده های موقعیت صندلی نیز به کنترل لمسی تغییر یافته اند، اما در اینجا تغییر چندان ما را آزار نمی دهد. از یک طرف، ما صندلی را به دفعات تنظیم نمی کنیم و از طرف دیگر، کاملاً “کاربر پسند” است. ما به پشت سری علاقه مندیم که ارتفاع آن را با کمک الکترونیک تنظیم می کنیم، اما در جهت طولی موقعیت آن را فقط به صورت مکانیکی تنظیم می کنیم.

از نظر فضا، مرسدس بنز کلاس C جدید استاندارد در کلاس متوسط ​​است. صندلی های پارچه ای راحت هستند، حمایت مناسبی از ستون فقرات و ران ها می کنند و گذراندن کیلومترهای زیادی در آنها مشکلی ندارد. کلاس C جدید در مقایسه با نسل قبلی خود 65 میلی متر رشد کرده است، فاصله بین دو محور 25 میلی متر بیشتر است و یک اینچ پهن تر است. جلوی جدید به طور قابل توجهی جادارتر است و حتی سرنشینان صندلی عقب نیز نمی توانند از کمبود فضا شکایت کنند. با اینکه نگران فضای بالای سرمان بودیم، اما در نهایت حتی بازیکنان ارشد هم مشکلی نداشتند. پشت صندلی های عقب چمدانی با ظرفیت 455 لیتر تعبیه شده که در کلاس استاندارد بوده و ارزشی برابر با نسل قبل دارد.

کمی ورزش

در جاده، مرسدس بنز کلاس C راحت تر از اسپرت بود. این واقعیت حتی به گردن برخی از رقبای BMW سری 3 نیز افتاد. با این حال، می توانید احساس کنید که مهندسان اشتوتگارت از سفر به cec لذت برده اند. و اینکه موفق شدند. بله، فرمان به خودی خود مانند BMW شیب دار نیست و فرمان باید کمی بیشتر بچرخد (که ممکن است در نسخه با محور عقب چرخان تغییر کند)، اما سدان ممتاز قطعاً سرگرم کننده تر از مدل قبلی خود است.

علاوه بر این، مدل آزمایش شده ما مجهز به سیستم میرایی غیرفعال انتخابی بود که با بهینه سازی سرعت غلتش، اثر میرایی و تثبیت با توجه به شرایط جاده، راحتی رانندگی متعادلی را برای خودرو فراهم می کند. عملکرد میرایی فرکانس انتخابی اثر میرایی در شوک های کم را کاهش می دهد و در نتیجه سرعت غلتش را بهبود می بخشد. در صورت برخوردهای عمده بر روی سطوح ضعیف جاده، اثر کامل میرایی غیرفعال وجود دارد و خودرو به طور قابل توجهی تثبیت می شود. در عمل، این بدان معنی است که هنگام عبور سریعتر دست اندازها، چرخ نمی پرد، بلکه در تماس محکم با جاده باقی می ماند، بدون اینکه کمک فنرها ضربه را به بدنه منتقل کنند. و این یک واقعیت مهم است. احساس برتری فقط برای مواد مورد استفاده یا فناوری های پیشرفته نیست. همچنین در مورد احساس رانندگی، راحتی و ثبات ماشین در جاده در هر شرایطی است. و C کلاس جدید بسیار خوب پاسخ می دهد.

رانندگی اول: مرسدس بنز کلاس C – ورزشکار زیبا

چرا باید چنین موتوری تمام شود؟

ما این فرصت را داشتیم که یک سی دی جدید را در نسخه 220d آزمایش کنیم، به این معنی که زیر کاپوت یک دیزل چهار سیلندر با ظرفیت 2 لیتر کار می کرد. در این نسخه موتور 147 کیلووات (200 اسب بخار) قدرت و حداکثر گشتاور 440 نیوتن متر دارد. از آنجایی که فناوری هیبریدی نرم 48 ولتی نیز در درایو وجود دارد، موتور الکتریکی کوچک قادر است با شتاب بالا، 15 کیلووات اضافی به موتور احتراق داخلی اضافه کند. احتمالاً به همین دلیل است که موتور در واقع بهتر از اعداد خشک روی کاغذ “کشش” می کند. صد در 7.3 ثانیه و حداکثر سرعت 245 کیلومتر در ساعت را مدیریت می کند.

موتور از بیرون نسبتاً پر سر و صدا است، اما در داخل، پاسخ صوتی آن حتی در سرعت های پایین بسیار خوب عایق شده است. ما از عملکرد گیربکس 9 سرعته اتوماتیک استقبال می کنیم، که به موتور اجازه می دهد هنگام رانندگی نرم به گشتاور بالا تکیه کند، اما در هنگام رانندگی اسپرت تمایل دارد دنده های بیشتری را به دنده های پایین تر تغییر دهد. فناوری هیبریدی نرم نیز به خوبی کار می کند، اهمیت آن هنگام استفاده از سیستم استارت-استاپ به بهترین شکل نشان داده می شود، جایی که به طور قابل توجهی راه اندازی مجدد موتور را تسهیل می کند و کل فرآیند را روان تر می کند. اما چیزی که به طور کامل به ما ضربه زد، مصرف سوخت بود. مرسدس بنز در بزرگراه فقط 4.9 لیتر گازوئیل در هر صد کیلومتر (!) درخواست کرد. در شهر مصرف به حدود 6.5 لیتر رسیده است، اما ترکیبی در 5.5 لیتر تثبیت می شود که رقم کاملی است. با گنجایش مخزن 66 لیتری، با یک بار شارژ 1200 کیلومتر را طی خواهید کرد. و به همین دلیل است که من فکر می کنم دیزل یک سدان کلاس متوسط ​​است و من نمی فهمم چرا مقامات اروپایی می خواهند چنین موتوری را به زودی ممنوع کنند.

آنچه باید تصدیق شود

  • کلاس C ظرافت معمول خود را حفظ کرده است.

چیزی که از دست دادیم

  • کنترل های مکانیکی برای برخی عملکردها

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • راندمان کامل موتور و مصرف انرژی کم.

MERCEDES-BENZ E 450 All Terrain – بالش ضد استرس

مرسدس بنز C 220d آوانگارد

قیمت (پایه / نسخه / تست) 47 052/53 838/63 510 €

ضمانتنامه 2 سال بدون محدودیت بر حسب کیلومتر

موتور

  • بنزین با کمپرسور R4 / 16V + MHEV، ظرفیت سیلندر 1993 سانتی متر3، حداکثر قدرت 147 + 15 کیلو وات (200 + 20 اسب بخار) در 4200 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 440 نیوتن متر در 1800 – 2800 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 134 – 151 گرم در کیلومتر.

راندمان رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 7.3 ثانیه، vحداکثر= 245 کیلومتر در ساعت، مصرف ترکیبی در WLTP / تست 5.1 – 5.8 / 5.5 لیتر / 100 کیلومتر.

ابعاد و وزن

  • طول / عرض / ارتفاع (mm) = 4 751/1 820/1438
  • فاصله بین دو محور (mm) = 2 865
  • وزن قبلی / بار قبلی = 1755/565

مزایا و معایب

  • سیستم چند رسانه ای MBUX
  • چراغ های دیجیتال
  • شاسی راحت
  • عدم کنترل مکانیکی
  • عدم وجود موتور شش سیلندر

نمادها

  • بلوتوث – بله
  • Wi-Fi – بله
  • AUX / USB – خیر / بله
  • آینه – بله
  • قطر: 12.3
  • فضای بار: 455 dm3

مرسدس V300 d Marco Polo – نماد مسافر

مرسدس بنز کلاس C و رقابت:

BMW 320d

  • قیمت (پایه / نسخه / تست) 33 100/39 800 / – €
  • گارانتی 2 سال بدون محدودیت کیلومتر

موتور

  • بنزین با کمپرسور R4/16V ظرفیت سیلندر 1995 سانتی متر3، حداکثر قدرت 140 کیلووات (190 اسب بخار) در 4000 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 400 نیوتن متر در 1750 – 2500 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 118 – 131 گرم در کیلومتر.

راندمان رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 6.8 ثانیه، vحداکثر = 240 کیلومتر در ساعت، مصرف ترکیبی در WLTP / تست 4.5 – 5.0 / – لیتر / 100 کیلومتر.

ابعاد و وزن

  • طول / عرض / ارتفاع (mm) = 4 709/1 827/1 435
  • فاصله بین دو محور (mm) = 2 851
  • وزن قبلی / بار قبلی = 1 615/600

مزایا و معایب

  • ویژگی های رانندگی
  • کنترل بصری سیستم چند رسانه ای
  • ترکیبی از ظرافت و شکار
  • قابلیت استفاده از سایت های ذخیره سازی
  • از نظر احساسی فضای کمتری در پیش است

نمادها

  • بلوتوث – بله
  • Wi-Fi – بله
  • AUX / USB – خیر / بله
  • آینه – بله
  • مورب: 10.25
  • فضای بار: 480 dm3

آئودی A4 40 TDI

قیمت (پایه / نسخه / تست) 34 760/44 100 / – €

ضمانتنامه 2 سال بدون محدودیت بر حسب کیلومتر

موتور

  • بنزین با کمپرسور R4/16V ظرفیت سیلندر 1968 سانتی متر3، حداکثر قدرت 150 کیلو وات (204 اسب بخار) در 3800 – 4200 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 400 نیوتن متر در 1750 – 3250 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 118 – 126 گرم در کیلومتر.

راندمان رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 7.4 ثانیه، vحداکثر = 210 کیلومتر در ساعت، مصرف ترکیبی در WLTP / تست 4.5 – 4.8 / – لیتر / 100 کیلومتر.

ابعاد و وزن

  • طول / عرض / ارتفاع (mm) = 4 762/1 847/1 428
  • فاصله بین دو محور (mm) = 2 820
  • وزن قبلی / بار قبلی = 1 650/352

مزایا و معایب

  • طراحی ورزشی
  • گیربکس 8 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک
  • صندلی های خوش فرم
  • مواد با کیفیت پایین در فضای داخلی
  • نسبت قیمت به ارزش بدتر

نمادها

  • بلوتوث – بله
  • Wi-Fi – بله
  • AUX / USB – خیر / بله
  • آینه – بله
  • مورب: 10.1
  • فضای بار: 515 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − ده =