مرسدس بنز Sustainer: Electrical and Eco | Automagazin.sk

[ad_1]

ون برقی مرسدس بنز Sustainer فرصت های جدیدی را برای تحرک شهری و پایداری در حمل و نقل عمومی آینده ارائه می دهد. فیلترهای ریز گرد و غبار در ماژول جلو و قسمت پایینی خودرو بیش از 50 درصد آلایندگی را جبران می کند. انرژی خورشیدی مسافت پیموده شده را هزاران کیلومتر در سال افزایش می دهد.

ون برقی مرسدس بنز Sustainer بر اساس مرسدس بنز eSprinter ساخته شده است. این مجموعه تعدادی از راه حل های نوآورانه را برای بهبود کیفیت زندگی در شهرها، حفظ منابع و آب و هوا، یا بهبود سلامت و ایمنی رانندگان و سایر کاربران جاده ترکیب می کند. اینها علاوه بر فیلترهای ریز گرد و غبار ذکر شده در ماژول جلو و قسمت پایین خودرو و پنل خورشیدی روی سقف، همچنین قطعات ساخته شده از مواد بازیافتی یا گرمایش در نزدیکی بدنه هستند.

نوآوری‌ها و راه‌حل‌های فنی تعبیه‌شده در رسانه‌های فناوری Sustainer به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای تولید سری آماده باشند و در نسل‌های آینده وانت‌های مرسدس بنز مورد استفاده قرار گیرند. مدیریت مرسدس بنز از مزایای زیست محیطی و اقتصادی منابع الکتریکی باتری متقاعد شده است و در حال آماده شدن برای شکل کامل الکتریکی آن قبل از پایان دهه است. این برند آلمانی می خواهد این تحول را هر کجا که شرایط بازار اجازه می دهد، ایجاد کند.

علاوه بر این، به عنوان بخشی از استراتژی کسب و کار پایدار Ambition 2039، بخش وانت مرسدس بنز با هدف دستیابی به هدف ناوگان جدید خودروهای تجاری خصوصی و تجاری جدید CO₂ تا سال 2039. این به معنای توسعه از طریق زنجیره تامین، تولید داخلی است. برقی کردن محصولات به انرژی های تجدیدپذیر برای مرحله استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی و همچنین بازیافت. از سال 2022، تمام کارخانه های خودروهای تجاری CO2 خنثی تولید خواهند کرد.

در عین حال، آنها منحصراً از برق از منابع تجدیدپذیر استفاده خواهند کرد. در حال حاضر، مشتریان، اپراتورهای ناوگان و بدنسازان می توانند از بین چهار مدل باتری دار – ون eVito یا eSprinter، eVito Tourer و EQV انتخاب کنند. در این سال تقویمی، به لطف مدل‌های eCitan و EQT، سبد برقی به بخش‌های کوچک عرضه خواهد شد. بنابراین، مرسدس بنز تنها سازنده در جهان است که یک مدل محلی بدون آلایندگی را در هر بخش عرضه ارائه می دهد.

از اواسط این دهه، تمام طراحی‌های جدید خودروها منحصراً الکتریکی خواهند بود. به منظور برقی‌سازی، بخش ون مرسدس بنز در حال توسعه یک مفهوم کاملاً جدید خودرو – VAN.EA است. از نیمه دوم سال 2022، مرسدس بنز به تدریج مفهوم تعمیر پایدار را در تمام بخش های عرضه به منظور افزایش چرخه عمر باتری های فشار قوی نصب شده در وسایل نقلیه معرفی خواهد کرد. به R به اصطلاح چهارم – “تعمیر” به سه R “کاهش”، “استفاده مجدد” و “بازیافت” اضافه شده است.

علاوه بر این، دپارتمان وانت مرسدس بنز به طور جدی برای بازیافت گسترده باتری ها تلاش می کند. هدف کاهش 40 درصدی استفاده از منابع اولیه در زمینه واحدهای برق و فناوری باتری تا سال 2030 نسبت به وضعیت فعلی است. برای حمایت از حقوق بشر، سازنده خودرو در آینده باتری‌های کبالت و لیتیوم را فقط از استخراج معادن معتبر خریداری خواهد کرد. علاوه بر این، تمام واحدهای زنجیره تامین باتری در هر سطح طبق دستورالعمل های OECD بازرسی خواهند شد.

-jj- منبع و عکس: مرسدس بنز

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =