مرسدس EQS: اولین آشنایی ، اتومبیل برقی Automagazin.sk

[ad_1]

اولین آشنایی ما با نسخه برقی S کلاس در قلعه Shimak در Pezinok انجام شد و تا کنون این تنها یک ارائه ثابت بوده است. با این حال ، ما مشتاقانه منتظر تماس مستقیم با EQS بودیم ، زیرا احتمالاً این پیچیده ترین خودروی برقی است که تا به حال نور روز را دیده است.

دارای طیف بی نظیری ، شارژ بسیار سریع و جدیدترین فناوری است. بدنه ، که در نگاه اول نامشخص به نظر می رسد ، نه تنها زیبا ، بلکه کاربردی نیز طراحی شده است. به هر حال ، EQS دارای کمترین مقدار مقاومت هوا در بین خودروهای تولید انبوه است – فقط 0.20 سی دی.

دستگیره های درها به زیبایی در بدنه تعبیه شده اند و در لحظه راننده با کلید در جیب به خودرو نزدیک می شود. اگر در حال حاضر روی در است ، حتی به خودی خود باز می شود. راننده همچنین نگران بسته شدن درب نباشد. مرسدس هنگام فشار دادن پدال ترمز درب اتوماتیک را می بندد. جالب اینکه جلد EQS به هیچ عنوان باز نمی شود. مالک همچنین شستشوی گلو را روی چرخ جلو سمت چپ پر می کند.

EQS: طوفان نوآوری!

مرسدس EQS جدید دارای بدنه بالابر است و همچنین دارای محفظه بار بزرگ – حداکثر 610 لیتر است. داخل آن یک صفحه نمایش 55 اینچی وجود دارد. تکنولوژی که توسط یک تولید کننده آلمانی برای اولین بار در تاریخ استفاده شد. سه صفحه نمایش بزرگ لمسی خیره کننده به نظر می رسند و ما متعجب هستیم که آنها در عمل چگونه کار خواهند کرد.

این باتری دارای ظرفیت حداکثر 107.8 کیلووات ساعت است که مسافت پیموده شده (حداقل روی کاغذ) را با یکبار شارژ 770 کیلومتر باورنکردنی تضمین می کند. و بدتر از همه ، سازنده باتری را برای 10 سال یا 250 هزار کیلومتر تضمین می کند. عملکرد EQS چگونه است؟ حیوانی! موتورهای الکتریکی 385 کیلووات و حداکثر گشتاور 858 نیوتن متر تولید می کنند. بنابراین ارتفاع بلند التقاطی در 4.3 ثانیه در 100 است. و قیمت اولیه؟ 113،970 یورو

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + بیست =