مزدا 2 بعدی به طرز مشکوکی شبیه تویوتا است – و دلیل خوبی هم دارد

[ad_1]

فناوری هیبریدی معروف تویوتا

مزدا 2 هیبریدی با موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری بنزینی بدون توربو و موتور الکتریکی، در مجموع 116 اسب بخار قدرت دارد و در نتیجه شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 9.7 ثانیه و حداکثر سرعت 175 کیلومتر در ساعت را به همراه دارد. تی

مزدا 2 هیبریدی با فناوری هیبریدی تویوتا یاریس بین 25 تا 26.3 کیلومتر در لیتر را در رانندگی مختلط طی می کند.

هنگام استارت، خودرو به طور خودکار با برق روشن می شود و سیستم هیبریدی به طور خودکار بین موتور بنزینی و الکتریکی سوئیچ می کند. گیربکس گیربکس بدون پله E-CVT از خودروهای هیبریدی تویوتا است.

هنگامی که پای خود را از روی گاز بلند می کنید یا روی پدال ترمز می گذارید، بازسازی باتری آغاز می شود. به این ترتیب انرژی جنبشی به انرژی الکتریکی تبدیل می شود که برای استفاده بعدی در باتری ذخیره می شود. با کمک یک ژنراتور موتوری، باتری به طور مداوم بررسی و نظارت می شود، به این معنی که خودرو نیازی به شارژ شدن از منبع برق خارجی ندارد.

هیبرید معمولی به عنوان هیبریدهای پلاگین کسر مالیات ثبت نام اضافی دریافت نمی کند، زیرا دارای انتشار CO2 بیش از 50 گرم در کیلومتر است. با این حال، در تست های ما امکان دستیابی به رقم نسبتا کم ادعایی مصرف یاریس هیبرید در دنیای واقعی وجود داشت، بنابراین، البته این نیز مزیت مزدا محسوب می شود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 4 =