مزدا CX-5 | تست ها و قیمت ها

[ad_1]

مزدا CX-5 با فضل پیر می شود

مزدا CX-5 سنگ بنای مجموعه مدل مزدا است. پس از جدا شدن از فورد در سال 2008 ، مزدا شروع به توسعه فن آوری و بیان اصلی خود کرد. اولین نتیجه CX-5 بود که در سال 2012 به بازار عرضه شد. با این ماشین بود که آنها فناوری جدید ، پلت فرم ، موتورهای بنزینی توربو و اصطلاح جدیدی به نام Kodo را به بازار عرضه کردند که از آن زمان به بسیاری از مدلهای دیگر مزدا گسترش یافته است.

در سال 2017 ، CX-5 با بازنگری در طراحی داخلی و خارجی و به روزرسانی فن آوری ، یک بازسازی اساسی انجام داد. نقطه شروع همان برداشت محصول در سال 2021 بود.

برنامه اصلاح شده است. نسخه قدرتمند 2.5 لیتری موتور 194 اسب بخار Skyactiv-G. فقط با گیربکس اتوماتیک و بالاترین سطح تجهیزات Cosmo در دسترس است. این ممکن است به این دلیل باشد که سود حاصل از انتخاب وی نسبت به موتور 2.0 لیتری با قدرت 165 اسب بخار است. نسبتاً کوچک است به طور رسمی ، زمان 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 0.9 ثانیه کاهش می یابد ، اما به سختی احساس می شود ، شاید به این دلیل که موتورهای بنزینی مزدا هنوز بدون توربو هستند.

در حالی که ما به موتورهای کوچک توربو عادت کرده ایم که در دور 1500 دور در دقیقه به سختی می کشند ، موتور CX-5 حداکثر گشتاور خود را فقط در 4000 دور در دقیقه انجام می دهد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + ده =