مفهوم آئودی A6 e-tron: وقتی فردا به معنای امروز است Automagazin.sk

[ad_1]

در نمایشگاه اتومبیل شانگهای که اخیراً برگزار شد ، برگزارکنندگان چینی با چندین نمایش برتر جهانی به رخ کشیدند. خودروساز آلمانی آئودی نیز در این گروه قرار می گیرد و برای اولین بار سدان برقی مفهومی A6 e-tron را در پرجمعیت ترین کشور به جهانیان نشان می دهد.

سدان چهار درب برتر با درایو الکتریکی دارای یک زبان طراحی کاملاً زیبا ، نسبت آیرودینامیکی ، ماسک نور پس زمینه ، چرخ های بزرگ و یک طراحی سبک و جالب در کل است. با یک بار شارژ 700 کیلومتر مسافت را طی می کند. فضای داخلی همچنان موضوع رازداری صنعتی است. کانسپت آئودی A6 e-tron با ابعاد خارجی خود به وضوح در میان نمایندگان طبقه بالا قرار دارد.

سرانجام ، اثبات تعلق به یک کلاس بالاتر طول بیرونی 4.96 متر ، عرض بیرونی 1.96 متر و ارتفاع بیرونی 1.44 متر است که با نمایندگان فعلی طیف مدل آئودی A6 / A7 مطابقت دارد. با نگاه اول به این استودیو می توان به نسبت اسپرت و خطوط ظریف آن پی برد ، که بهمراه عقب کوپه به سبک آئودی به وضوح نشان می دهد که در یک تونل باد ایجاد شده اند.

به گفته نمایندگان آئودی ، تازگی جذاب آلمان ممکن است بلافاصله با پلتفرم فنی جدید Premium Platform Electric ، در نسخه تولیدی در بازار عرضه شود. ظاهراً ، نسبت های اسپرت و “ظاهر” نسبتاً قوی از نظر بصری عمدتا توسط چرخ های بزرگ 22 اینچی و سرپیچ های کوتاه ، کابین کم و قوس سقف کشیده تعیین می شود ، که همه شبیه کوپه هستند.

بدنه فاقد هرگونه لبه تیز است که همراه با سایه های نرم جایگزین انتقال نرم بین سطح محدب و مقعر شده است. سدان مفهومی پیچیده آئودی A6 e-tron از نظر مشخصات ظاهری محکم به نظر می رسد ، گویی ماشین از یک تکه ماده ساخته شده است. تازگی جذاب شتاب بسیار مناسبی دارد و می تواند در مدت چهار ثانیه از یک شکست به صد برسد.

-jj- ، منبع و عکس: audi

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + شانزده =