مفهوم هوشمند 1: متقاطع آینده نگر Automagazin.sk

[ad_1]

خودروساز آلمانی اسمارت پس از مکثی طولانی دوباره تماس گرفت، اما این بار «خرده» را فراموش کرد. در نمایشگاه اخیر مونیخ، او کانسپت 1 هوشمند خود را ارائه کرد که گواه مدرنیزه شدن قابل توجه و طراحی جذاب است.

در نگاه اول، کانسپت اسمارتی یک کراس اوور آینده نگر، آیرودینامیک و شفاف با فضای داخلی شگفت انگیز است. از سال 1997، برند اسمارت تصویری از یک پیشگام در تحرک شهری ایجاد کرده است. در این دوره «ریش دار»، زبان طراحی و نیروی محرکه خودرو به طور قابل توجهی تغییر کرد. اسمارت با زمان پیش می رود و نسل بعدی وسایل نقلیه خود را تا اینجا فقط به عنوان یک مطالعه وسوسه انگیز اثبات می کند. ابعاد اسمارت کانسپت 1 جدید بر اساس مدل مینی کانتریمن است که مطمئنا دیگر نمی توان آن را خودروی کوچکی دانست.

این محصول به عنوان محصول اتحاد جدیدی ایجاد شد که دایملر با کنسرت چینی جیلی به عنوان بخشی از نجات و احیای برند در بحران اقتصادی ایجاد کرد. و این Smart Concept 1 است که اولین نتیجه فعالیت های مشترک آنهاست و آینده الکتریکی این برند را نشان می دهد. اسمارت کانسپت 1 419 سانتی متر طول، 1.91 متر عرض و 1.7 متر ارتفاع دارد که به آرامی Mini Countryman را سفت می کند. این کانسپت به عنوان یک مدل صرفاً الکتریکی از پلت فرم جیلی طراحی شده است، در حالی که فاصله بین دو محور مناسب 275 سانتی متر و تنها برآمدگی های اندکی از بدنه را ارائه می دهد که به لطف آن باید فضای داخلی غنی را ارائه دهد.

مشخصات فنی هنوز به طور رسمی توسط خودروساز آلمانی منتشر نشده است، اما این خودرو باید بر اساس پلت فرم Geely Sustainable Experience Architecture (SEA) باشد. بدنه در یک طراحی کاملا جدید طراحی شده است، اما سبک مطابق با کراس اوورهای معمولی است. از ویژگی های جالب آن می توان به ستون C شیک “شناور”، رنگ آمیزی دو رنگ، چرخ های 21 اینچی در قوس چرخ ها یا چراغ های LED که با یک نوار نور متصل شده اند، اشاره کرد. این خودروی چهار نفره دارای منحنی های آیرودینامیکی خوب، ماسک متمایز، چراغ های جلو باریک و گلگیرهای متمایز است.

Smart Concept 1 بیشتر بر روی سطوح شیشه ای ساخته شده است. سقف شیشه ای به نظر می رسد معلق است و تنها با یک خط طلایی از خودرو جدا می شود. درها باز می شوند که مخصوصاً در قسمت پشتی چندان رایج نیست. فضای داخلی حتی آینده‌نگرتر از نمای بیرونی است. صندلی ها و داشبورد با شکل ارگانیک غالب هستند. مد بزرگ استفاده از طلای براق است. کابین به خودی خود مینیمالیستی است، اما اثیری و از نظر نوری جادار به نظر می رسد. سقف شیشه ای ذکر شده مفهومی که نه تنها برای زوج های عاشق ایده آل است، قطعا به این امر کمک می کند.

سپس داشبورد تحت سلطه یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 12.8 اینچی برای اطلاعات سرگرمی قرار گرفت. خودرو باید از به‌روزرسانی‌های بی‌سیم پشتیبانی کند، تعدادی دستیار فناوری وجود خواهد داشت و پردازش ارزشمندتر باید چیزی طبیعی باشد. مدیریت اسمارت قول داده است که نسخه تولیدی “بالاترین سطح کنترل پویا” را ارائه خواهد کرد که چالش جالبی است. و همچنین پشتیبانی از شارژ با سرعت بالا. انتظار می رود این کراس اوور در سال 2022 وارد بازار شود، اما تنها در چین تولید خواهد شد.

-jj-، متن عکس: هوشمند

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =