مفهوم Genesis X: آیا تولید آن آغاز می شود؟ | Automagazin.sk

[ad_1]

خودروساز لوکس جنسیس کره جنوبی که متعلق به بال هیوندای-کیا است ، اخیراً از یک سدان ممتاز به نام Genesis X Concept رونمایی کرده است. این خودروساز آینده را در مدل های بسیار کارآمد Gran Turismo با درایو برقی می بیند.

علاوه بر چراغ های جلو کشیده در کنار بدنه ، فضای داخلی نیز جالب است ، جایی که راننده به شکل کابین خلبان نشسته و با چرم پوشانده شده است. مارک لوکس نگرانی هیوندای-کیا جهت بیشتر این برند را نشان می دهد ، اما هنوز هم احتمال دارد که Genesis X Concept نیز وارد مرحله تولید شود. برند جنسیس در سال 2015 مستقل شد و از آن زمان به تدریج عرضه خود را گسترش داده و به بازارهای جدیدی نیز گسترش داده است. اولین دوره با سدان ها همراه بود – G90 لوکس ، G80 بزرگ و مدل متوسط ​​G70.

به دنبال آنها یک SUV ، یک GV80 بزرگ (توجه داشته باشید در اوایل سال جاری ، تایگر وودز ، گلف باز ستاره ، دچار یک تصادف جدی شد که اکنون در حال بهبودی از چندین جراحت از جمله چندین شکستگی است) و یک GV70 متوسط. و اکنون زمان بزرگتر شدن احتمالاً نزدیک است. این برند لوکس کره ای قبلاً در گذشته اظهار داشت که تا سال 2022 پیشنهاد آن به تدریج به شش مدل سری گسترش خواهد یافت ، با این شرط که یک کوپه اسپرت نیز می تواند بخشی از آن باشد. در حال حاضر پنج مجموعه مدل وجود دارد و این کوپه ای است که جنسیس اکنون در قالب یک کانسپت به جهانیان نشان داده است.

کوپه برازنده جنسیس ایکس از طریق ویدئویی ویژه از لس آنجلس آمریکا ارائه شده است. نسخه احتمالی سریال هنوز به طور رسمی مورد بحث قرار نگرفته است. تکامل را می توان در نقش غالب مشبک رادیاتور به صورت یک نشان باز با چراغ های جلو چنگال مشاهده کرد. این عناصر همچنین در مطالعه جدید از دست نرفته اند ، در حالی که چراغ ها در ابتدا به کناره های بدن گسترش می یابند. چراغ های عقب نیز تقسیم شده اند. سپس کاپوت به کنار کشیده می شود و یک سطح دست نخورده ایجاد می کند. این امر همچنین با این واقعیت امکان پذیر است که Genesis از طریق برق تأمین می شود. از چنین دستگاهی می توان در نسخه احتمالی سریال نیز استفاده کرد.

https://www.youtube.com/watch؟v=ShpsmwERih4

با الگوبرداری از اتومبیل های دیگر که به این روش طراحی شده اند ، کابین “راننده محور” است. علاوه بر داشبوردی که صندلی راننده را احاطه کرده است ، رنگ متفاوت روکش صندلی بر این امر تأکید دارد. به هر حال ، صندلی های جلو پوسته هایی با کمربندهای چهار نقطه ای دارند که نشان می دهد جنسیس X نباید از رانندگی سریع ترس داشته باشد. سرانجام ، خود خودروساز این کانسپت را به عنوان Gran Turismo بسیار کارآمد توصیف می کند. Genesis X پنجمین تحقیق در مورد یک برند نسبتاً جوان است. در حالی که GV80 اشکال SUV آینده را در سال 2017 ارائه می داد ، مفاهیم موجود در نیویورک ، اسانس یا مینت بیشتر یک تمرین طراحی بودند.

-jj- ، منبع و عکس: هیوندای ، پیدایش

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هشت =