مفهوم UrbanRebel Cupra: شتاب دیوانه کننده Automagazin.sk

[ad_1]

خودروساز اسپانیایی Cupra، یکی از زیرمجموعه های Seat، از یک خودروی الکتریکی جسورانه مفهومی برای شهر رونمایی کرده است. کانسپت Cupra UrbanRebel قطعا برای همه رانندگان با تناسبات اسپرت جذاب خواهد بود.

کانسپت Cupra UrbanRebel طراحی ماشین مسابقه ای را با دوام، عملکرد بالا و رانندگی الکتریکی ترکیب می کند. این خودرو در سال 2025 عرضه خواهد شد. Cupra رادیکال ترین تفسیر را از خودروی الکتریکی در سبک شهری ارائه می دهد. UrbanRebel یک ماشین مسابقه ای اصیل است، اما برای پیست های مسابقه طراحی نشده است، بلکه برای رانندگی در شهر و اطراف آن طراحی شده است.

طراحان Cupra تخیل خود را آزاد کردند و زبان طراحی مجموعه امروزی خودروهای برقی شهری را تغییر دادند. کانسپت Cupra UrbanRebel دارای ماسک و قسمت جلویی است که از بینی یک کوسه الهام گرفته شده است. چراغ های جلو با موتیف مثلثی استفاده شده نیز قابل توجه است. همان گرافیکی که در کانسپت Tovascan استفاده شده است و حس یک سقف شناور را ایجاد می کند. خودروی الکتریکی جدید از پلتفرم های الکتریکی مدولار MEB از گروه فولکس واگن استفاده خواهد کرد.

کانسپت سه در، DNA ورزشی آن را انکار نمی کند. به همین دلیل طراحان تصمیم گرفتند UrbanRebel را به یک بال فشاری عظیم در پشت مجهز کنند که با یک نوار LED قرمز و لوگوی درخشان Cupra تزئین شده است. یک دیفیوزر بسیار عظیم در زیر آن پنهان شده است و فشار روی جلو توسط یک اسپلیتر بزرگ تامین می شود. درایو توسط یک موتور الکتریکی ارائه می شود که به شما امکان می دهد در 3.2 ثانیه از حالت سکون به صد سرعت برسید. نسخه تولیدی آن باید چهار سال دیگر وارد بازار شود.

مدیران این شرکت می گویند که توسعه یک خودروی برقی شهری کوچک نه تنها برای آنها، بلکه برای کل گروه فولکس واگن که هدف آن تولید 500000 خودرو در سال در مارتورلا است، یک پروژه کلیدی است. مانند بسیاری از نوآوری های دیگر، UrbanRebel برای اولین بار در نمایشگاه و نمایشگاه خودرو مونیخ اخیر به عموم مردم ارائه شد.

-jj-، منبع و عکس: Cupra

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − یک =