مک لارن الوا: فقط 149 نسخه Automagazin.sk

[ad_1]

آیا شما یک بحران وجودی را تجربه می کنید؟ نمی توانید تجارت کنید؟ بنابراین “باید” شرابهای قدیمی غبارآلود بنوشید ، پنیرهای کپک زده بخورید و ماشین بدون سقف رانندگی کنید؟ در این حالت ، ما یک ماشین اسپورت محدود و جدید مک لارن الوا داریم که نه تنها بدون سقف نیست ، بلکه دارای شیشه های جانبی نیز است.

این اتفاق در فصل گذشته رخ داد ، زمانی که سازنده اتومبیل انگلیس مک لارن خبر از ورود مدل جدید الوا داد. سپس نمونه اولیه پررنگ بدون شیشه جلو ، با منحنی های گرد مشخص و ورودی هوای کمی خشن در وسط کاپوت ارائه شد. اکنون نسخه تولیدی آن ارائه می شود که دارای ویژگی ها ، شیشه جلو و اعداد کمی ظریف تر است. فقط 149 دستگاه تولید می شود و قیمت آن باید در حدود 1.7 میلیون دلار باشد.

از نظر دیپلماتیک ، مک لارن الوا در نسخه تولیدی کمی “خجالت” به نظر می رسد. تازگی کار بخش McLaren Ultimate Series است ، اما این فوق العاده ورزشی با جاده های معمولی و اکثر کشورها سازگار است.

الوا از یک زبان طراحی جذاب با اشکال گرد و تأکید بر آیرودینامیک برخوردار است. مسافرت های سریع را از دور جذب می کند ، اما فقط برای دو نفر. در حالت استراحت 2.8 ثانیه به 100 می رسد و سپس در 6.8 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر در ساعت می رسد. با این وجود ، نباید در فضای داخلی باران ببارد ، زیرا از همه نوع لوکس و راحتی برخوردار است. به دنبال سقف شیب دار نباشید.

-jj- ، منبع و عکس: مک لارن

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سه =