نظر: تعقیب و گریزهای خشونت آمیز اتومبیل ممکن است طبق قانون مصادره خودرو در دانمارک روزانه انجام شود

[ad_1]

تعقیب و گریزهای اتومبیل به دانمارک آمدند و وحشی تر شدند. قانون جدید در مورد رانندگان دیوانه غیر از مواردی که توسط سیاستمداران در پشت این قانون هدف قرار گرفته است ، دیگران را تحت تأثیر قرار می دهد و خطر جدیدی را در جاده های دانمارک ایجاد کرده است.

اکنون رانندگانی وجود دارند که به جای متوقف شدن از دست پلیس فرار می کنند زیرا ارزش آن را دارد که در رابطه با مجازاتی که در صورت توقف در انتظار آنها است ، تلاش کند.

پلیس به یک راننده دیوانه برخورد کرد

و پلیس بدیهی است که آماده شروع نبرد است. به گزارش TV2 Nyhederne ، پلیس در 27 آوریل هنگامی که تعقیب و گریز ماشین در ماریبو ، لولاند ، با برخورد پلیس به ماشین این مرد پایان یافت ، مردی را که دیوانه وار رانندگی می کرد متوقف کرد.

به عبارت دیگر ، برنامه هایی برای رانندگی دیوانه وار در جاده های دانمارک وجود دارد ، اما اکنون با مشارکت پلیس.

ظاهراً ، به پلیس اطلاع داده شد که این یک اجاره اتومبیل است که مقصر تصادفات در جاده های دانمارک است. در هر صورت ، چندین راننده که توسط پلیس متوقف شدند و به دلیل سرعت بیش از حد ، مستقل از یکدیگر ، رانندگی را متوقف كردند ، گزارش دادند كه افسر پلیس شروع به پرسیدن كرایه ماشین كرده است یا خیر. فقط در این صورت به گواهینامه رانندگی نیاز دارید.

با این وجود ، علیرغم اهداف قانون برای چنین کاری ، درک اینکه چگونه قانون رانندگی مجنون با لیزینگ خودرو ارتباط دارد ، دشوار است. طبق گزارش TV2 ، پلیس طبق قانون جدید موتور دیوانه 53 ماشین را توقیف کرد.

هنوز تصمیماتی برای توقیف وسایل نقلیه صادر نشده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =