نمایشگاه فراری با تخصص G. Agnelli Automagazin.sk

[ad_1]

به مناسبت صدمین سالگرد تولد جیانی آنیلی ، فراری نمایشگاهی را در موزه خود در مودنا ایتالیا آماده کرده است. جاذبه اصلی ، اتومبیل های اسپرت جذاب از مارانلو است که فقط برای مدیر سابق مارک فیات طراحی و اصلاح شده است.

نمایشگاه موزه Futuristic که ساختمان کم آن با سقف زرد متضاد توسط معمار برجسته فقید چک چک Jan Kaplitsky طراحی شده است ، از مارس تاکنون نمایی از چندین نمونه منحصر به فرد را ارائه می دهد. همچنین می توان از طریق یک تور نیم ساعته به صورت آنلاین از این نمایشگاه بازدید کرد. اتفاقاً جیانی آنیلی پسر صنعتگر ادوارد آنیلی بود.

با این حال ، وی مقام رهبری خود را در تولید کننده اتومبیل ایتالیایی فیات از ویتوریو والتا ، که تا سال 1966 ریاست این برند را به عهده داشت ، به ارث برد. آگنلی در سال 2003 درگذشت و تا زمان مرگ علاقه خود را به اتومبیل های فراری پنهان نکرد. بنابراین او وسایل نقلیه سفارشی اصلی داشت که پس از آن با احترام رانندگی می کرد ، بنابراین حتی نیازی به آزمایش حداکثر عملکرد آنها نبود.

در این نمایشگاه می توانید مدل های Ferrari 400 Superamerica از 1959 ، Ferrari 212 Inter از 1952 ، Ferrari 166 MM از 1948 ، Ferrari F40 از 1989 ، Ferrari 365 P Speciale از 1966 ، Ferrari 375 America از 1955 یا Ferrari 300 Barchetta از 2000 مشاهده کنید. ، که به عنوان تنها مدل از استودیوی معروف طراحی Pininfarina طراحی شده است.

این نمایشگاه در مودنا شامل مونوپست مسابقه ای Ferrari F2003-GA 2003 نیز می شود که این نمایشگاه به پایان می رسد. فراری این وسیله نقلیه را به عنوان یک حرکت صمیمانه و ابراز احترام به جیانی آنلی تقدیم کرد. در این نمایشگاه چندین عکس در قالب بزرگ با چهره های مهم از صنعت خودرو ، از جمله جدول زمانی ارتباط بین Agnelli و مارک فراری مشاهده خواهید کرد.

-jj- ، منبع و عکس: Ferrari ، Designmag

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =