هشدار: بنابراین ، ماشین شما با پلاک های زرد ممکن است گران تر از پلاک های سفید باشد

[ad_1]

ون برقی مانند بقیه یک وانت است ، بنابراین همان مجازات برای استفاده شخصی ون های بنزینی و دیزلی اعمال می شود. این امر استهلاک ون های برقی را بسیار بالا می برد ، زیرا برای افرادی که از آنها استفاده می کنند غیرقابل فروش هستند.

مالیات ثبت نام مینی بوس ها نسبت به خودروها کمتر است. پیش از این ، این یک میانبر برای ماشین گران تر برای افراد خصوصی بود که به بیش از دو صندلی نیاز نداشتند. اما دولت می خواست به این میانبر پایان دهد ، بنابراین در سال 2007 مالیات کیفری ویژه ای برای استفاده خصوصی از مینی بوس های 6،250 DKK در سال برای ون های تا سه تن و 18،560 DKK در سال برای ون های بیش از سه تن وضع شد.

هیچ هزینه ای برای ثبت نام خودروهای برقی تا حدود هیچ هزینه ای وجود ندارد. 480،000 کرون دانمارک در سال 2022 ، خواه اتومبیل باشد یا مینی بوس ، اما مالیات بر مجازات مینی بوس همچنان اعمال می شود.

نام تجاری جدید خودروهای چینی Aiways یکی از کسانی است که U5 خود را به عنوان مینی بوس روی صفحات زرد عرضه می کند.

از 248،500 DKK بدون مالیات بر ارزش افزوده

ایرویز U5 از 324،990 DKK شروع می شود ، بنابراین تقریباً هیچ مالیات خودرو وجود ندارد. با این حال ، می توانید Aiways U5 e-Van را بدون مالیات بر ارزش افزوده خریداری کنید ، که باعث می شود نسخه ون برای شرکتهایی که آن را با 248،500 DKK دریافت می کنند جذاب باشد و از آنجا که شرکتها هزینه جریمه را پرداخت نمی کنند ، ممکن است این امر منطقی باشد.

اما شرکت ها باید قبل از انتخاب e-Van خوب فکر کنند ، زیرا هنگامی که شرکت مجبور می شود خودرو را دوباره رها کند ، فروش به افراد خصوصی دشوار می شود مگر اینکه بتوانید مجدداً در خودرو صندلی بگذارید تا دوباره ثبت نام کنید. این به عنوان خودرو به در غیر این صورت ، خریدار خصوصی خودرویی را با تنها دو صندلی با 6،250 کرون اضافی در سال دریافت می کند.

به هر حال ، هواپیمای Aiways U5 به تازگی با یک کش کش تایید شده است. این می تواند 1500 کیلوگرم را با ترمز و 750 کیلوگرم بدون – چه به عنوان یک ون یا اتومبیل ثبت شده یدک بکشد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + یک =