هیوندای ایونیک 5 | قیمت ها و تست های دانمارک

[ad_1]

هیوندای Ioniq 5: ما آن را می شناسیم

از ژانویه ، هیوندای به طور مداوم جزئیات اولین ماشین الکتریکی خود را روی پلت فرم E-GMP ، Ioniq 5 به ما ارائه می دهد.

Ioniq 5 در سه سطح عرضه می شود: ضروری ، پیشرفته و نهایی. همچنین با دو باتری مختلف در دسترس خواهد بود: 58 کیلووات ساعت و 72.6 کیلووات ساعت. آنها با یک بار شارژ برد 384 کیلومتر و 481 کیلومتر را فراهم می کنند.

هیوندای Ioniq 5 با قیمت 319،995 DKK آغاز می شود. این مدل سطح ابتدایی Essential نامیده می شود و دارای یک درایو چرخ عقب ، باتری 58 کیلووات ساعت و دو صفحه نمایش 12.3 اینچی است. شما همچنین از کروز کنترل تطبیقی ​​، چراغ LED کامل و نقطه کور استفاده می کنید که می تواند به Advanced ارتقا یابد و در اینجا اضافه می شود نمایشگر سر بالا ، صندلی های چرمی بوم گردی و درب عقب الکترونیکی.

هیوندای همچنین قیمت 72.6 کیلووات ساعت را نشان داد که با قیمت 339،995 DKK با پیشرانه عقب و یک تریلر قانونی تا 1600 کیلوگرم در دسترس است. تجهیزات موجود در Essential و Advanced از گزینه 58 کیلووات ساعت پیروی می کنند ، اما اگر باتری بزرگ را انتخاب کنید ، می توانید به سطح تجهیزات “Ultimate” نیز ارتقا دهید. در اینجا شما یک دوربین 360 درجه ، سیستم صوتی BOSE و عملکرد پارک اتوماتیک با کنترل از راه دور دریافت می کنید. همچنین می توانید خط درایو را با باتری بزرگ ارتقا دهید تا درایو تمام چرخ روشن شود.

این ماشین الکتریکی با باتری 58 کیلووات ساعت و درایو چرخ عقب 170 اسب بخار و باتری 72.6 کیلووات ساعتی و درایو عقب 217 اسب بخار قدرت ارائه می دهد در حالی که نسخه چهار چرخ متحرک 306 اسب بخار قدرت دارد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 3 =